• Ik wil al naar de USA sinds ik een jaar of 4 ben en ik niet wilde douchen. En mijn vader mij lokte naar de douche door te zeggen dat we naar Amerika gaan.
    Ik wil er echt al heel lang heen en een paar van mijn vrienden zijn er al heen geweest en ik voel me zo depressief, want ah ik wil zo graag en dan droom ik erover en dan bakt mijn droom er niks van ;-;

    Waar willen jullie graag heen?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 9:13 ]


    SLOAN.

    Ik wil ook graag naar Amerika.
    Maar ik ga dat doen later als ik 25 jaar ben of zo.
    Als ik mijn studies heb afgemaakt dan ga ik er heen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nieuw-Zeeland en Canada.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik wil echt heel graag naar Australië. =) Mss ga ik er later heen als ik wat ouder ben.. Ik ga me eerlijk gezegd niet depressief voelen als ik er nooit zou heen gaan. Maar wel heel jammer vinden. x)

    Was het zo erg dat je niet wilde douchen dat je pa je lokte door te zeggen dat je naar Amerika zou gaan...


    Ik wil een tuin vol egels

    Canada,


    <3

    the Wizarding World of Harry Potter in Orlando. Daar wil ik echt het liefst van alles naartoe en ik zal er ook naartoe gaan nog voor dat ik op de Universiteit zit! (cat)


    All was well.

    Nieuw-Zeeland

    Ahw, jammer voor je. En net zoals jij al van toen je klein was naar Amerika wilt, wil ik al van toen ik klein was heel graag naar China en later is daar nog Japan bijgekomen. Maar dat wil/kan ik pas doen als ik volwassen ben. + dan moet ik mijn vliegangst nog overwinnen. ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    AngelFox schreef:
    Ik wil echt heel graag naar Australië. =) Mss ga ik er later heen als ik wat ouder ben.. Ik ga me eerlijk gezegd niet depressief voelen als ik er nooit zou heen gaan. Maar wel heel jammer vinden. x)

    Was het zo erg dat je niet wilde douchen dat je pa je lokte door te zeggen dat je naar Amerika zou gaan...


    Haha, nee het was meer van.
    'Je moet douchen'
    'Gaan we dan naar Amerika'
    'Ja, kom maar mee'
    Papa opent de badkamer.
    'We zijn in Amerikaaa.


    SLOAN.

    China


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oook Amerika!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben er geweest en 2 maanden daarvoor was ik naar China geweest
    Mijn ouders deden het omdat mijn broer het erg graag wou en omdat ze bang waren dat hij het over een paar jaar niet meer zou kunnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil naar Hogwarts :-(
    Maar Amerika is ook goed :3

    Ik wil er ook al heel mijn leven naar toe, naar New York vooral. En volgend jaar in september, als ik klaar ben met mijn middelbare school, dan ga ik er naar toe! Met mijn mama, mijn beste vriendin en haar mama. Echt fantastisch, omdat het al mijn droom is sinds... altijd :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil naar Canada, Hawaï en Miami.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 10:45 ]


    To infinity and beyond •

    New York en La en Hollywood zelf is opzich ook nog een droom :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.