• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Er was eens een (baby) die aan het (typing) was. Ze :O van alles wat ze zag en begon bijna te (huil). Ze wilde een (nerd) worden en ik vond het (N). Ze werd :@ en huurde een (duivel) in, waarna ik (H) en hem ten huwelijk vroeg (flower) .


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik (banana) op straat omdat ik geld nodig had om een (cat) te kopen. Toen kwam er een (pirate) aan en die keek me (wbw) aan. Ik keek meteen :8 en gaf hem een (finger) en toen deed de (pirate) zo (no_chears). Intussen danste ik verder en kwam er een (cop) aan die druk aan het (gsm) was. Blijkbaar was ik te slecht om op straat te (banana). Op dat ogenblik landde er een (alien) naast me en die vermomde me als een (clown) en de (cop) was tevreden (bloos). Want toen kon ik ineens vet goed (dance).


    -

    Atiras schreef:
    (...)

    Maar de kat (cat) wist te ontsnappen en kreeg een boze politie (N) achter hem aan. Hij rende totdat hij moe werd:S. Hij verstopte zich in een hoekje en hield zich stil(zip)


    Maar toen had hij een enorme drang om te *O*, de (cop) zag het, maar kon er niet bij. Daarom (gsm) hij de (alien) van de planeet mars op, om te vragen of ze de (cat) van boven zouden aan kunnen vallen. De (alien) zeiden: ''Nee! We zijn net (pirate) aan het spelen, dus nee!'' Toen deed de politieman :( en daarna (huil).


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Zal ik hier een story van maken?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    dit is echt geniaal(clown)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De baby (baby) van de boze vader :@ groeide op tot een kannibaal :Y) en hij at alle (nerd) nerds op, want hij wilde een nerd-vrije wereld, dus de (nerd) nerds namen (duivel) wraak en spanden samen tot een super-nerd-klonie (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    Toen stond Michael Jackson(krul) op uit de dood en zong Beat It _O_ en toen werden de kannibalen :Y) en de nerd-kolonisten (nerd) weer vriendjes (K)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Er wees een gast(krul) die een baby zag(baby).De Baby was helemaal allen in een kinderwagen:O. Snel ging de (krul) kijken bij het (baby).
    Tot zijn verbazing:| was het geen lief(A)snoezig (H) (baby).
    Hij wist het ! het was of een Aliën _O_ of de kind van de duivel(duivel).
    Hij dacht de (duivel) want hij was rood (krul).


    Ik wist niks :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er was eens een meisje dat erg :$ was. De meeste mensen vonden haar nogal een (nerd) en daarom zat ze vaak maar wat in haar eentje te (typing).
    Tot ze op een dag weer zat te (typing) en ze heen hele (Y) site ontdekte: Q.
    Daar ontmoette ze heel veel (K) mensen, die haar wél zagen staan (doeg). Dit maakte haar heel (hoera) en daarom bedankt ze jullie allemaal (flower)!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geniaal
    abo(:

    LetsKrull schreef:
    Haha, dat zijn echt leuke verhaaltjes!
    Marleen; die van jou is echt moeilijk te volgen x'D


    You're beautiful.

    Er was eens een (cat). Ze was het vriendinnetje van de (duivel). Ze was zo verliefd, dat ze altijd :$ als ze de (duivel) zag. Maar van de duivel moest ze (zip). Hij zag de (cat) graag, maar hij wilde dat er niets overkomde met haar, dus plakte hij een plakker op haar mond:X. De (cat) was erg geschrokken:O. Ze bleef maar (huil) en (huil). Tot er een (A) kwam die haar redde:Y) De (cat) was heel blij:DMaar de (duivel) niet, hij was heel boos:@.
    Maar toch leefde de (A) en de (cat) lang en gelukkig!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 19:30 ]

    Omg.
    -wordt gek van de smileys-


    Has no one told you she's not breathing?

    Op een dag was er een (duivel) die heel veel honger :Y) had, dus ging hij het eten van een (baby) stelen maar die (baby) zei (N). Dus (duivel) was heel (huil) en had nog steeds :Y).


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hondenkoekje schreef:
    (...)

    Maar toen had hij een enorme drang om te *O*, de (cop) zag het, maar kon er niet bij. Daarom (gsm) hij de (alien) van de planeet mars op, om te vragen of ze de (cat) van boven zouden aan kunnen vallen. De (alien) zeiden: ''Nee! We zijn net (pirate) aan het spelen, dus nee!'' Toen deed de politieman :( en daarna (huil).


    Intussen was het meisje bang :|. Hoe moest ze vertellen aan haar moeder dat haar broertje een kat (cat) was? Ze besloot te zwijgen :X. Intussen voelde ze zichzelf vrolijk :). Want haar broer was weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Intussen was het meisje bang :|. Hoe moest ze vertellen aan haar moeder dat haar broertje een kat (cat) was? Ze besloot te zwijgen :X. Intussen voelde ze zichzelf vrolijk :). Want haar broer was weg.


    Toen verkleedde ze zichzelf als een (clown), en danste met een (banana), maar toen kwam er iemand langs en die deed(finger), en het meisje deed toen(huil)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 12:27 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!