• Ik had een tijdje geleden een jongen leren kennen, M. Ik had eens met hem afgesproken en we zijn heel close geworden. Hij deed heel lief tegen mij en ik kreeg heel veel gevoelens voor hem. Nu, was mijn beste vriendin E. woensdag avond bij mij thuis en waren we met hem aan het cammen. Hij vond haar wel knap & zij hem en uiteindelijk hadden ze nummers uitgewisseld. Ik had er niets op tegen, maar die avond zaten ze de hele nacht te smsen. Ze las alles hardop voor en het kwam erop neer dat ze heel hard zaten te flirten. De volgende dag had ze het allemaal verteld aan A. en riep ze tegen A 'Niet afpakken hé.' dan kwam ze naar mij en zegt ze met een big smile : 'Ik heb hem toch al van jou afgepakt.'

    Ikhaathaar(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Nou, ik vind dat niet zo erg hoor.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Nou, ik vind dat niet zo erg hoor.

    Nee, maar wel als hij jou dan compleet negeert en ze alles weet over dat ik gevoelens heb voor mij en dan zit ze al die smsen voor te lezen waar ik gek van word.


    all I want is the taste that your lips allow

    omfg. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is echt een klote streek.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik vind het persoonlijk wel erg ;x En dan zeker als ze het er bij jou nog een keer komt inwrijven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    What a bitch (no_chears)


    -

    Publisher schreef:
    Dat is echt een klote streek.


    Bad decisions make good stories.

    Dus ze pakt joun crush af ? o-O lekker is dat o-O

    en dan ook nog echt; ik heb hem al van jou afgepakt..
    Dat doe je toch niet O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    die zou ik dus zo hard bitchslappen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het persoonlijk wel erg ;x En dan zeker als ze het er bij jou nog een keer komt inwrijven


    Ja, en meid; wil je erover praten: Pbtje.. ik weet hoe het voelt zo behandeld te worden..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:34 ]

    Nichole schreef:
    (...)

    Ja, en meid; wil je erover praten: Pbtje.. ik weet hoe het voelt zo behandeld te worden..

    Dankje! (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Wat een kutwijf. Sorry dat ik het zeg, maar dat kan gewoon niet. Als ze weet dat jij hem leuk vind, moet ze zoiets niet gaan doen, vind ik. En ze probeert het ook nog eens lekker in te wrijven. Ik zou haar echt willen slaan, als ik jou was. (:

    Publisher schreef:
    Dat is echt een klote streek.


    There's power in the words you whisper.

    Sla haar

    Wat is dat voor kut wijf?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is écht heel gemeen.


    Neem risico's