• hee ik zoek nog wat rolletjes voor mijn verhaal: Sunset

    de vriendin/inprent van: Seth Clearwater - Mellon
    de vriendin/inprent van: Paul Lahote - Duerre
    de vriendin/inprent van: Embry Call - Chanesse
    de vriendin/inprent van: Quil Ateara - Followill
    Vriendin van Skye: June Lorai - Biebszz
    de vrienden van Matthew:
    Vampier Faith Dawson - Velvena
    Vampier Averia Cyntihia Ella Carter - Ibxe

    Volledige naam:
    Foto:
    Karakter:
    leeftijd:
    eventuele gave:
    Extra's:

    ( ik vergeet vast wat(nerd))


    je krijgt bericht als je een rol hebt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 11:26 ]


    Jus drein jus daun

    Rol: Inprent Paul Lahote
    Volledige naam: Melody Anne Hope Clark
    Foto:


    Karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt.. ze heeft heel vaak dingen gekneusd met sporten of freerunnen. doet graag gevaarlijke dingen.
    leeftijd: 16
    eventuele gave: geen
    Extra's: kan Absoluut niet zonder haar iPhone.

    wil je zeggen als ik erin zit??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ALGEMEEN
    Naam: Melodie Veronique Elisabeth Green.
    Roepnaam: Melodie/Melo
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 17 jaar
    Status: Sterfelijk

    UITERLIJK
    Lengte: 1.75
    Gewicht: 67 kilo
    Ogen: Fel groen.
    Huidskleur: Blank
    Haarkleur: Licht bruin.
    Kapsel: stijl haar en schuine pony.
    Kleding: Draagt meestal een jeans met een leuk shirt erop, verder houd ze van allstars en als het mooi weer is draagt ze een luchtig jurkje.
    Attributen: Ze heeft altijd haar model en klokje dat aan een ketting hangt bij zich.

    INNERLIJK
    Karakter-eigenschappen: lief, kletst graag maar houd niet van veel aandacht.

    Karakter: Melodie is een lief meisje dat meestal erg aardig is, al moet je haar niet gaan beledigen of de mensen waar ze van houd, Melodie kletst graag over van alles en nog wat, van wat haar interesseert tot wat ze elke dag mee maakt, verder houd ze echter niet zo van in de schijnwerpers staan en blijft ze toch liever een beetje op de achtergrond.

    Biografie: Melodie heeft veel meegemaakt, toen ze 11 was kreeg ze samen met haar ouders een auto-ongeluk waardoor ze 3 jaar lang verlamt was aan haar benen, dankzij revalidatie kan ze nu weer lopen.

    Magische eigenschappen: heeft ze niet.

    Vaardigheden: Melodie kan goed tekenen en dansen, met dansen en tekenen uit ze haar emoties, verder is ze erg zorgzaam.
    Zwaktes: Melodie maakt nog al eens een verkeerde opmerking hier en daar verder is ze niet zo'n kei in sporten zorgt ze regelmatig voor vernieling van boorden die ze laat vallen.
    Interesses: Ze leest vaak oude mythes en vind fotografie interresant.
    Houdt van: Foto's maken en boswandelingen/Strandwandelingen maken, verder vind ze paardrijden leuk.
    Houdt niet van: Mensen die ruzies maken, ze houd ook niet van voetbal en enge films.
    Angst: Hoogtevrees en claustrofobie.

    OMGEVING
    Familie: Heeft voor zo ver bekend geen familie meer.
    Vrienden: Voor namelijk het pack en een paar meisjes op school.
    Relatie: Ja, met Seth.
    Huisdier(en): Ze heeft een labrador pup.

    EXTRA'S
    Toekomstdroom: Ze wil heel graag fotograaf worden, ze fotografeert dan ook heel veel en neemt haar camera overal mee naar toe.
    Motto: Haal alles uit het leven, wat is het anders waard?

    Favoriete lied: Alain Clark - Father & Friend
    Favoriete/mooie zinnen: Evry breath in your lungs is a present for me, nothing changed no one can take your place.

    Quotes:
    A kiss makes the heart young again and wipes out the years.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:23 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rol: Vriendin/inprent van Embry Call
    Volledige naam: Juliette Isalie Gardener.
    Foto:


    Karakter: Lief, rustig, maar wel eigen willetje. Op sommige momenten kan ze erg perfectionistisch en arrogant zijn, maar herkapt zich dan ook weer snel. Kan zich goed inleven in anderen.
    Zelfverzekerd, intelligent en heeft goed gevoel voor humor. Is vrolijk en perfectionistisch. Koppig en lief. Zorgzaam en zegt wat ze wil. Creatief en avontuurlijk en kan in benauwde situaties heel kalm blijven. Heeft veel wilskracht, staat graag in het middelpunt , heeft een charmante en vlotte manier van doen. Nieuwschierig, actief, erg slim en pikt de leerstof snel op. Betrouwbaar, praatgraag en zegt wat ze denkt. Is aardig en erg romantisch.
    Leeftijd: 17
    Eventuele gave: Kan emoties van anderen voelen. En ze kan de natuur beinvloeden als ze boos of overstuur is en ze heeft het vermogen om te genezen.
    Extra: Houd van ouderwetse literatuur.

    Zou je kunnen zeggen als ik erin zit?! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:34 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ga die van seth invullen ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    ik heb Quil Ateara er toch maar bij gezet ook al heeft hij officieel al een inprent. Jared blijft gewoon bij Kim.


    Jus drein jus daun

    Volledige naam: June Lorai
    Foto:June
    Karakter: Aardig, grappig, meelevend, kan arrogant overkomen.
    leeftijd: 17
    eventuele gave: Kan de vier elementen besturen (vuur,water,aarde,luch)
    Extra's: Maakt vaak foto's.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:47 ]


    If you have to ask, you'll never know. If you know, you'll need only ask.

    Imprent Seth
    Volledige naam: Mila Parker.
    Foto:


    Karakter: Mila is een heel vrolijk iemand; Ze zal nooit langer dan één minuut haar mond kunnen houden of blijven stil zitten. Ze zal altijd de waarheid zeggen en haar mening uitten. Ze vind het eerlijkheid een van de belangrijkste dingen in het leven. Je kan gekwetst zijn door haar directheid, maar alles is beter dan gekwetst zijn door een leugen. Ze is ook heel koppig.
    leeftijd: 17
    eventuele gave:


    all I want is the taste that your lips allow

    Imprent Seth
    Volledige naam: Elaine Bullet
    Foto: Ariana Grande
    Karakter: Elaine is in het begin een beetje een verlegen meisje maar als je haar vertrouwen hebt is ze lief zorgzaam en een echt vertrouwens persoon. Ze kan heel goed koken wat ze dan ook vaak voor Seth doet. Ze vind het moeilijk om contact te leggen met mensen die ze niet kent maar gelukkig heeft ze daar Seth voor.
    leeftijd: 16
    eventuele gave: -
    Extra's:

    ik krijg het gevoel dat Ibxe de helft van mijn dingen heeft...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ALGEMEEN
    Naam: Averia Cyntihia Ella Carter.
    Roepnaam: Averia/Ave
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 379 jaar
    Status: onsterfelijk [voor magische personages]

    UITERLIJK
    Lengte: 1.69
    Gewicht: 59 toen ze nog mens was.
    Ogen: Rood, ze leeft op mensen bloed.
    Huidskleur: bleek.
    Haarkleur: donker bruin
    Kapsel: Stijl haar tot over haar borsten.
    Kleding: Meestal heeft ze een mooizittend jurkje aan wat makkelijk is met jagen.
    Attributen: Ze heeft het medaillon met de foto van haar ouders erin altijd bij zich.

    INNERLIJK
    Karakter-eigenschappen: Kritisch, wantrouwend, aardig en nieuwsgierig.
    Karakter: Ave is erg kritisch omdat ze uit een andere tijd komt, ze wil alles altijd perfect hebben net als vroeger de gewoonten was, ze is wantrouwend tegen over mensen die ze niet kent omdat ze is veranderd door haar beste vriend, die vriendschap bleek nep te zijn. Verder is Ave erg aardig voor de mensen waarmee ze omgaat en de mensen die ze al lang kent, verder is Averia erg nieuwsgierig, ze wilt altijd nieuwe dingen leren hoe oud ze ook is.

    Biografie: Haar ouders waren de Koning en Koningin van Engeland, hierdoor is Ave een beschaafd, net meisje die alle etiquette goed beheerst, haar ouders zijn natuurlijk na verloop van tijd gestorven net als haar jongere zusje en oudere broer.

    Magische eigenschappen: Ave kan Illusies opwekken, ze kan je alles laten zien wat ze wilt van afstand, haar illusies gaan verder dan dingen zien, ze kan je ook pijn laten voelen en andere dingen.

    Vaardigheden: Ze is goed in eigenlijk alles, zo als de meeste vampieren maar waar ze toch echt in uitblinkt is dansen.
    Zwaktes: Ave was nooit erg goed in geduldig zijn en opletten.
    Interesses: Mode, dansen en muziek.
    Houdt van: Uren lang kan ze dansen op allerlei muziek en allerlei soorten dansen.
    Houdt niet van: Onbekende mensen.
    Angst: Is bang voor het verliezen van haar vrienden.

    OMGEVING
    Familie: /
    Vrienden: - Matthew&.....
    Relatie: Nee nog niet.
    Huisdier(en): Nee.xD

    EXTRA'S
    Toekomstdroom: Heeft ze niet echt, ze wilt gewoon graag rondreizen.
    Motto: Het leven is nooit lang genoeg!

    Favoriete lied: Avril Lavigne - Nobody's Home
    Favoriete/mooie zinnen: I wish I had a timeturner.

    Quotes: Living is hard, dead is peaceful.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 15:55 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    BigTimeLove schreef:
    ik krijg het gevoel dat Ibxe de helft van mijn dingen heeft...


    Nou nee, ik heb zelf genoeg fantasie om mijn eigen dingen te maken.;) En daarbij is mijn beschrijving 10x zo groot en zijn er amper overeenkomsten in onze personages, je moet niet dingen zeggen waar geen snars van klopt want ik doe gewoon mijn best.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 15:59 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Vriendin Matthew
    Volledige naam: Imana Ligula
    Foto:

    (= Spencer Redford)
    Karakter: Ze is eigenwijs en een vrolijke tiener. Ze kan absoluut niet liegen en kan overbeschermend zijn als het om de mensen om wie ze geeft gaat. Ze kan niet lang boos blijven, tenzij ze echt gekwetst is.
    leeftijd: 16 toen ze vampier werd.
    eventuele gave: Ze kan oude herinneringen boven halen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 15:58 ]


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    inprent van Seth Clearwater.
    Volledige naam: Caprice Pasqualini
    Foto: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lmdnwnV0wH1qag73jo1_500.jpg
    Karakter: Caprice is een lief rustig meisje. Ze heeft aan een paar woorden genoeg. De enige keren wanneer zij veel praat is wanneer ze veel heeft gedronken en wanneer ze alleen is met Seth. Ze maakt ondanks dat ze niet veel zegt wel makkelijk vrienden. Omdat die zich gemakkelijk voelen bij haar doordat ze een soort rust om zich heen heeft.Ze heeft een obsessie voor fototoestellen. Ze maakt dus als ze er eentje in haar handen heeft ontelbaar veel foto's mee. Tot ergernis van haar familie en vrienden. Ze is geboren in Amerika maar haar voorouders komen uit Italië. Ze draagt vaak makkelijke kleren. In jurkjes voelt ze zich niet gemakkelijk. Wel draagt ze bijna altijd een hoedje.
    leeftijd: 14
    eventuele gave: /
    Extra's: Ze is heel slim. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 16:58 ]

    Volledige naam: Lindsay Littlesea
    Foto:


    Karakter: Lief, soms gek, trouw en gaat voor haar doel
    leeftijd: 17
    eventuele gave:geen (gewoon mens)
    Extra's: Ze is de inprent van Embry. Ze weet nog niets van de Quileutes, maar ze is wel op de hoogte dat er in La Push wolven leven

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 22:09 ]


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Rol: de vriendin van Paul Lahote
    Volledige naam: Rosie Kate Hungtington
    Foto:


    Karakter: Rosie is simpel gezegd een geweldige meid. Ze werkt hard, is trouw en geduldig, vrolijk en vriendelijk, alles. Het enige nadeel aan haar is dat ze vreselijk koppig is en dat ze een schoenenfetisj heeft.
    Leeftijd: 19
    Eventuele gave: -
    Extra's: Rosie heeft zich voor haar studie geschiedenis extra verdiept in de legenden van de Quileute en kwam er zo al achter wat Paul is voor hij het haar verteld had. Daardoor heeft ze een tijd lang niemand in de clan vertrouwd omdat ze bang was dat er meer dingen voor haar werden achtergehouden, en dat heeft ervoor gezorgd dat ze tegenover nieuwelingen of onbekenden erg giftig en afstandelijk kan reageren.


    Hope goes lost but never dies.