• Ik heb het idee dat de layout voor mobiele apparaten is veranderd. Ik krijg nu bijvoorbeeld dit in beeld:



    Is er iets veranderd of hoort dit zo?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Heb je het nu gewoon over die hele lay-out, met de witte achtergrond en het blauw en oranje? Want dat is de mobiele versie van Q die er al een tijdje is en dat hoort dus inderdaad zo. (:
    Of bedoel je iets kleiners dat is verschoven of zo? Dan weet ik eigenlijk niet precies waar je op doelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het ziet er een beetje breed uit ...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik las gister in een topic van Rutger dat je tijdelijk niet kan zien wie online is van de crew en je vrienden, bedoel je dat misschien?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb precies hetzelfde beeld op m'n tablet, maar hoort het niet zo?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oh ik denk het, maar toch bedankt!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik heb dat niet op mijn iPad. Dan heb ik gewoon de desktopversie. Maar die kan je helemaal onderin weer aanzetten, hoor. Dan heb je niet dit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes