• Ik ga een nieuwe quiz maken. Ik ga jullie een idee geven hoe het echt is om op je 15e zwanger te zijn, aangezien ik me zorgen maak over jullie idee daarover. Ja, ja, klinkt erg moederlijk. Nouja, in ieder geval, ik wil eerst kijken of het jullie aanspreekt, anders doe ik het ook maar voor niets ^^'
    De proloog;
    Dit verhaal gaat over een zeer simpel meisje genaamd Jenny. Zei leid een zeer simpel leven, zit in 3HAVO, heeft zo haar vriendinnen en haar vriendje natuurlijk. Ze kan het goed vinden met haar ouders en haar zusje. Kortom, niets aan de hand. Of toch wel? Tja, kleine meisjes worden groot. Op een gegeven moment besluit op zei de liefde te bedrijven met haar vriendje, wat niet helemaal lukt. Toen konden ze er nog wel om lachen, nu niet meer. Ze was 3 weken later een week over tijd. "Niets aan de hand", had ze gedacht. Ze was immers nog niet zo lang geleden voor het eerst ongesteld geworden. Toch, toen ze de tweede maand nog niet ongesteld was geworden begon ze zich wel zorgen te maken. Vooral omdat ze de laatste tijd zo raar deed. Ze voelde zich vaak boos of blij met geen enkele reden ervoor. Bovendien had ze regelmatig hoofdpijn of last van brandend maagzuur. Ze besloot google raad te plegen. Tot haar grote schrik zag ze daar precies het rijtje staan waar zei allemaal last van had. Paniek, paniek, paniek. Huilend ging ze naar haar moeder, en met haar moeder naar de apotheek. Uit de zwangerschapstest bleek inderdaad dat zei zwanger was..


    Life is hard and then we die

    En eerst zij je nog, dat ZwargerSchap verhalen, niet logies waren?!?
    Maar hij lijkt me wel zupper ;)


    Dunno ><

    Ik ga hem wel maken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En eerst zij je nog, dat ZwargerSchap verhalen, niet logies waren?!?
    Maar hij lijkt me wel zupper ;)
    Even uitleggen xD Die zwangerschapsverhalen geven een verkeerd idee over tienerzwangerschappen ^^ Sommige meisjes willen nu zelfs een kind op hun 15e, omdat het ze wel leuk lijkt. Met dit verhaal wil ik aangeven dat dat meestal helemaal niet het geval is.


    Life is hard and then we die