• De stelling van vandaag luidt:
    Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sommige leraren zijn echt heel slecht, maar sommige andere zijn heel goed (: Oneens dus. En waarom ligt altijd alles aan 'de jeugd van tegenwoordig'? Die ouderen van tegenwoordig die zijn lekker. Die schelden je verrot omdat je op de stoep loopt. BLERG, altijd de jeugd maar nooit de ouderen. Daar kan ik niet tegen. Maar ik dwaal af.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken genoeg leraren die ons gewoon in de hand kunnen houden en gezellig les geven, maar er zijn soms leraren..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sombres schreef:
    Onzin. Ken genoeg die het prima doen. Ze moeten gewoon een middenweg vinden tussen streng en gezellig. Al is dat moeilijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    They fell in love, didn't they?

    Oneens, dat kunnen zij prima.


    I am an idiot, I move.

    StJimmy zei op 25 juni 2011 - 0:01:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    Sombres zei op 25 juni 2011 - 0:02:
    Onzin. Ken genoeg die het prima doen. Ze moeten gewoon een middenweg vinden tussen streng en gezellig. Al is dat moeilijk.



    Atmosphere zei op 25 juni 2011 - 0:02:
    Jawel, maar de jeugd van tegenwoordig is soms zó respectloos dat het onmogelijk is voor de docenten. Ze moeten in elk geval weten waar ze aan beginnen voordat ze zomaar voor een klas worden gezet.



    Tranquillity zei op 25 juni 2011 - 8:43:
    (...)
    Dit, maar toch kunnen sommige leerkrachten gewoon geen les geven.


    Ik heb dus verschillende meningen (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sommigen niet nee, haha.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 10:43 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De meeste leraren bij ons wel, maar sommige niet nee...

    Nou, als ik kijk naar de leraren die ik heb, die kunnen ons niet echt in toom houden, terwijl wij nog een redelijk rustige klas zijn en lerearen geven slecht les, vind ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De leerkrachten mogen best wat strenger worden. - niet zoals mijn mentor ze aanpakt, maar Gewoon strenger!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ligt aan de leraar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    You're beautiful.

    Oneens, het ligt aan de docent, maar ook aan de ervaring die hij/zij heeft en natuurlijk aan de klas, er komt dus heel veel bij kijken en ik zou niet zomaar zeggen dat docenten dan niet les kunnen geven aan "de jeugd van tegenwoordig".


    “Love is a contradiction.”