• HEY HEY THERE.
    Ik was een aantal maandjes niet meer actief op Quizlet, en nu ben ik terug -HOERA- en ik heb alles (op 2 stories na) uit m'n abonnementen gehaald. Ik heb dringend leesvoer nodig, verveling heerst.
    Ik heb besloten vanaf nu alleen nog The Hungergames te lezen. -Ja, ik ben !@#$%^&*() verslaaaafd :9~-

    Sooo, gimme ur storiees!


    Me so good.

    Ik ben net met een nieuw verhaal gestart over District 13.
    Ik zit op mijn mobiel, dus ik kan je zo geen link geven. Kijk maar even op mijn profiel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnaar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    I Can But I Won't

    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven




    Don't be like the rest of them, darling

    I will always watch your back ~ The Hunger Games



    Two different stories, two different lifes.
    Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
    Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
    The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
    Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor.


    x Een deel van boek 2 Vlammen en het hele boek 3 Spotgaai worden buiten beschouwing gehouden.

    Written by Unwind and Pericles


    Take risks and conquer your fears.


    'I do not want to be afraid.
    I do not want to die inside just to breathe in.
    I'm tired - of feeling so numb.
    Relief exists I find it when,
    I am cut.'



    • Material&iHutcherson'
    •• Naar de Honger Spelen van Suzanne Collins
    •••• 'Beware for the 63th Hunger Games. May the odds be ever in your favor!'

    Klik


    To love is to destroy.

    Ik heb er één, jaj. Klik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    A Cressida production...
    based on the hunger games trilogy...
    may the odds be ever in your favor...




    Mijn pupillen verwijdden zich en mijn mond vormde een kleine, ronde o. 'Vredebewakers.' Mompelde ik zacht. 'Allemaal liggen! Nu!' De harde woorden werden vergezeld door een hard salvo geweerschoten.

    ø

    'En we zijn perfect op tijd, helemaal op schema voor de reaping van morgen. Prettige hongerspelen!' Alles begon opnieuw.

    ø

    Niemand kon het ontkennen,
    de volgende hongerspelen zouden een waar spektakel worden.






    Wanneer je alles kwijt bent wat je lief was,
    Wanneer de wereld die je kende in vlammen opging,
    Zou jij je dan niet opofferen voor iemand die het wel nog had?


    Welkom, bij de 76ste hongerspelen.



    Hij gaat traag, maar er wordt nog aan geschreven, ik heb alleen nogal weinig tijd, link


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yaaay, ik heb even overal een abo op genomen.
    Thank you all, nu heb ik weer iets te lezen (:


    Me so good.

    Ben een beetje laat, maar misschien dat je Hongerspelen story van mij wel wat vind? [url=[http://www.quizlet.nl/stories/81088/returning-shadows--the-hunger-games-/] Klik klik.[/url] (krul)

    "Let the game begin."


    “Vrolijke hongerspelen, iedereen.”
    Alle kinderen tussen de 12 en 18 jaar worden bijeen gedreven. Het doet me denken aan hoe de vissen in een versmalde stroming zwemmen. Vanuit mijn ooghoek van ik een glimp op van Flint. Hij lacht me bemoedigend toe en ik denk terug aan wat hij nog geen uur geleden had gezegd. “Er zijn vier ticketjes met jouw naam op. Je wordt niet getrokken. Dat kan niet.” Genda White houdt haar jaarlijkse speech over hoe belangrijk de spelen zijn en hoe dankbaar we moeten zijn voor het bestaan ervan. Naast me prevelen een paar meisjes een kort gebedje. Alleen meisjes. De jongens hoefde zich geen zorgen te maken. Niet deze keer.

    Begint waarschijnlijk vandaag.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 11:25 ]


    Cool, neat, swell -Cry