• Ik heb deze namiddag het bericht gekregen dat mijn MNR-scan slecht is (geen idee hoe het noemt aangezien ik al jaren MNM zei) en ik dus opnieuw ziek ben, ze zijn zeker dat het nu ook in het bot van mijn pols zit en ze vrezen voor mijn rug hoop echt van niet, heb zo al genoeg pijn Maar goed ik dacht laat ik het maar even melden want ik heb geen zin om het 7 keer te moeten uitleggen.

    dus hoe was jou dag?

    ohja voor de mensen die niet weten wat ik heb, zie hier wikipedia:

    Osteomyelitis is een infectie in het bot of beenmerg die doorgaans veroorzaakt wordt door bacteriën zoals Staphylococcus aureus, maar ook wel eens door mycobacteriën of, zelden, door de E. coli-bacterie. Bij een aangedaan bot geeft de zwelling van het beenmerg problemen doordat bloedvaten in het beenmerg afgekneld worden en zo de bloedtoevoer in het gedrang komt. Hierdoor kunnen stukken botweefsel afsterven en losraken ('sequesters'). Rondom de aangedane botdelen kan de infectie zich verspreiden en kunnen abcessen ontstaan. Osteomyelitis is een ernstige aandoening die vrij makkelijk kan leiden tot functieverlies van het getroffen ledemaat.

    fantastische ziekte niet? De dokters zeiden dat maar 2 mensen op 1 miljoen (!) deze krijgen, gewoonweg fan-tas-tisch

    edit: haha allemaal bedankt voor de lieve reacties (flower)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh my god, I feel so sorry for you,
    -hug-
    hopen dat alles goed komt <3

    Mijn dag was ook vrij klote, maar ik zal niet zeuren in vergelijking met jou.

    Atmosphere schreef:
    Oh my god, I feel so sorry for you,
    -hug-
    hopen dat alles goed komt <3

    Mijn dag was ook vrij klote, maar ik zal niet zeuren in vergelijking met jou.


    haha bedankt, maar als je wilt zeuren doe je maar hoor (:
    I'm seeing everything from the bright sight at this moment :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aahw, wat erg. Veel sterkte!


    Olive

    Ik begrijp hoe het voelt. Ik heb ook een zeldzame ziekt gehad, die mijn gewrichten betrok, die had een lange behandelprocedure en een lange herstelprocedure. Ik hoop voor je dat alles snel weer goed gaat en vooral dat het niet ook in de rug zit. Veel sterkte.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    bedankt allemaal (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow, je bent uniek. -aa- Veel beterschap. (flower)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Authors schreef:
    Aahw, wat erg. Veel sterkte!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oohh, ik vind dat echt erg voor je! ö
    is er veel kans dat je dat lichaamsdeel ooit neit meer gaat kunnen gebruiken? ö
    sterkte! <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    aah dat is echt rot voor je zeg..

    Heel veel sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Chocolicious schreef:
    oohh, ik vind dat echt erg voor je! ö
    is er veel kans dat je dat lichaamsdeel ooit neit meer gaat kunnen gebruiken? ö
    sterkte! <3


    nope, ze hebben het op tijd gevonden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    aaahhhh wat erg D: en pijnlijk >.<
    sterkte en beterschap (flower)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    aaahhhh wat erg D: en pijnlijk >.<
    sterkte en beterschap (flower)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Pemberley schreef:
    (...)

    nope, ze hebben het op tijd gevonden.


    Oohh, gelukkig! ö


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Sterkte! (heart2)


    Let the Night embrace you

    Omg echt erg voor je! (flower)


    Follow your dreams. They know the way.