• ... op het gebied van Internetgekkies?

    Internetgekkies... Die onbekende mensen die compleet de plank misslaan bij hun korte moment of fame. Je kent ze wel, toch?
    De mensen die net zoals ik zijn en teveel tijd doorbrengen met het kijken van nutteloze filmpjes op het internet weten wel wat ik bedoel.

    Wil jij nou weten of je de ultieme Internetgekkie-expert bent? Test dan hier of je alle Internetgekkie-quotes af kunt maken.

    https://www.quizlet.nl/quiz/421941/de-grote-internetgekkiesquiz/

    Om dit topic nuttig te houden... Welke Internetgekkie is jullie favoriet?



    Wat iedereen zich nu afvraagt: Heb jij niks beters te doen in je leven?
    Mijn antwoord: Nope. :Y)

    ...

    Ik ken er 1 :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AItair schreef:
    ...

    Ik ken er 1 :')


    Dit, dus. Die ene met de diadeem hahaha. Maar m'n uitkomst was dat ik een expert ben. Ik geloof dat ik gewoon goed ben in gokken en ik geloof ook dat jij misschien iets teveel tijd doorbrengt op het internet. Frederick, je hebt een probleem. But I like it, want ik ben nu confident vanwege mijn very geweldige abilities to gok.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    (...)

    Dit, dus. Die ene met de diadeem hahaha. Maar m'n uitkomst was dat ik een expert ben. Ik geloof dat ik gewoon goed ben in gokken en ik geloof ook dat jij misschien iets teveel tijd doorbrengt op het internet. Frederick, je hebt een probleem. But I like it, want ik ben nu confident vanwege mijn very geweldige abilities to gok.


    Hehehe, oeps. Ik heb inderdaad een probleem.
    Maar HEY! Internetgekkies kennen is, net als gokken, ook een kwaliteit. Wel een nutteloze, maar toch. :')

    Helaas. Ik ben geen gekkie. De enige die ik ken was “Ik weet wel... CDA is ChirstenUnie”

    Krijgen we ook nog de echte antwoorden?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Helaas. Ik ben geen gekkie. De enige die ik ken was “Ik weet wel... CDA is ChirstenUnie”

    Krijgen we ook nog de echte antwoorden?


    Heb de antwoorden hier even uitgewerkt:

    1. ... CDA is ChristenUnie.
    2. ... kaas.
    3. Ik ben afgestudeerd in rechten.
    4. Alles. En vooral als de shows met de mannen zijn. Dan is het helemaal mooi.
    5. Gewoon patat mayonaise.
    6. Wat is een diadeem? Daar is een hele stellage met 20 diademen.
    7. ... antiquair.
    8. ... beleg.
    9. Nee, een gewone versnelling.
    10. ... ik blow op de stoep.
    11. ... lekker dansen.

    OMG HENK EN INGRID.. xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kende er letterlijk geen. Door dit soort dingen merk ik altijd hoe weinig ik weet van Nederlandse memes en media in het algemeen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hhhahahahh die mensen zijn echt hilarisch.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ok. Ik vrees dat dit toch wel een beetje een van mijn guilty pleasures is, haha.


    She's imperfect but she tries

    Ik ken alleen die van het blowen hahahaha


    And then we'll see it.

    Kut, ik ben expert. Wat treurig. :')


    ars moriendi

    Ik ben een expert!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Omg ik zag daarnet gewoon nummer twee in een Vlaams tv-programma, wat een toeval. :'D Ben speciaal dit topic gaan terug zoeken haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IK WIL KAAS.
    Expert

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 21:33 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Groentje :')