• Ik heb deze namiddag het bericht gekregen dat mijn MNR-scan slecht is (geen idee hoe het noemt aangezien ik al jaren MNM zei) en ik dus opnieuw ziek ben, ze zijn zeker dat het nu ook in het bot van mijn pols zit en ze vrezen voor mijn rug hoop echt van niet, heb zo al genoeg pijn Maar goed ik dacht laat ik het maar even melden want ik heb geen zin om het 7 keer te moeten uitleggen.

    dus hoe was jou dag?

    ohja voor de mensen die niet weten wat ik heb, zie hier wikipedia:

    Osteomyelitis is een infectie in het bot of beenmerg die doorgaans veroorzaakt wordt door bacteriën zoals Staphylococcus aureus, maar ook wel eens door mycobacteriën of, zelden, door de E. coli-bacterie. Bij een aangedaan bot geeft de zwelling van het beenmerg problemen doordat bloedvaten in het beenmerg afgekneld worden en zo de bloedtoevoer in het gedrang komt. Hierdoor kunnen stukken botweefsel afsterven en losraken ('sequesters'). Rondom de aangedane botdelen kan de infectie zich verspreiden en kunnen abcessen ontstaan. Osteomyelitis is een ernstige aandoening die vrij makkelijk kan leiden tot functieverlies van het getroffen ledemaat.

    fantastische ziekte niet? De dokters zeiden dat maar 2 mensen op 1 miljoen (!) deze krijgen, gewoonweg fan-tas-tisch

    edit: haha allemaal bedankt voor de lieve reacties (flower)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jezus Christ. Veel sterkte ermee!


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ow gosh! Wat verschrikkelijk k*t voor je!!!

    Héél veel sterkte!(flower)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Omg zo zo zo veel sterkte! Ik hoop het beste voor je. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit komt een beetje laat, maar dat is echt erg.. veel sterke!!! xxx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat kut ;o!
    hééél veel beterschap. <3


    Smile and live.

    sterkte, ik hoop dat het echt niet in je rug gaat zitten..

    Ik wens je heeeel veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 18:59 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Veel sterkte <3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Holy shit O.O
    Je bent echt een pechvogel, niet?
    Kan je er nog van genezen?
    Heel veel sterkte!
    Mijn dag was... Saai, echt vreselijk gewoon.


    your eyes are like stars in the night.

    Awh, I feel sorry for ya. Mijn dag was nog oké, tot ik een oud liedje luisterde en spontaan moest huilen. Zonder reden. Achja, it's part of growing up I guess.


    None but ourselves can free our minds.

    We sparen wel al onze pijnstillers op en komen ze brengen mkay?
    We willen toch niet dat de schrijfster van één van de mooiste Snape verhalen sterft?? Dat zou echt rampzalig zijn...
    BETERSCHAP!
    Ik zal een kaarsje voor je aansteken (het klinkt best dom, maar dat doen wij nou eenmaal).


    Fat chance.

    Maar je kunt er toch wel van genezen, of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan ik dit vergelijken met een vorm van reuma?

    Veel sterkte en ik hoop dat het snel beter met je gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    OMG.... Dat is echt erg...
    Ik wens je echt zoveel beterschap (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Radcliffe schreef:
    We sparen wel al onze pijnstillers op en komen ze brengen mkay?
    We willen toch niet dat de schrijfster van één van de mooiste Snape verhalen sterft?? Dat zou echt rampzalig zijn...
    BETERSCHAP!
    Ik zal een kaarsje voor je aansteken (het klinkt best dom, maar dat doen wij nou eenmaal).

    Dat klinkt niet dom, ik vind het zelfs super lief


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Radcliffe schreef:
    We sparen wel al onze pijnstillers op en komen ze brengen mkay?
    We willen toch niet dat de schrijfster van één van de mooiste Snape verhalen sterft?? Dat zou echt rampzalig zijn...
    BETERSCHAP!
    Ik zal een kaarsje voor je aansteken (het klinkt best dom, maar dat doen wij nou eenmaal).


    dankjewel *big happy smile*
    en dat klinkt helemaal niet dom, eerder heel erg lief.

    @PrincesSnape Nee, dit is een ziekte die nooit meer weggaat, de constante pijn verdwijnt na ongeveer drie weken antibiotica maar ik moet blijven oppassen ervoor zorgen dat ik geen infecties oploop and stuff en natuurlijk van het moment dat ik mijn pols en enkel (de plaatsen waar het al eens is uitgebroken) forceer gaat het heel erg veel pijn doen.

    @MrsLovett Nee, het is iets totaal anders, het verschil is moeilijk uit te leggen dus ga ik het ook niet proberen (:

    @everyone thanks

    @niemand in het bijzonder: dit topic is oud en toch verschijnt het weer ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.