• Ik hoop dat ie hier goed staat :3

    Hoihoi,
    Nou, de vraag staat al in de titel.
    Ik heb namelijk op m'n mobiel wat extra beltegoed staan, dan staat er "gratis beltegoed" (dat verloopt na 1 maand) en dan 't bedragje erachter en daarboven staat je "gewone beltegoed".
    Maar als je nu credits koopt, zou dat dan afgaan van je gratis beltegoed, of van het gewone beltegoed?
    Dat vroeg ik me af, dus als iemand het weet, zou het heel fijn zijn.
    Alvast bedankt!
    Xx.


    “Love is a contradiction.”

    Van het gewone, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk van je gewone.


    Your make-up is terrible

    als je een bundel hebt, gaat het buiten je bundel.


    They fell in love, didn't they?

    Eigenlijk maakt het niet uit toch? Beide keren kost het je evenveel geld, want anders ben je eerder door je gratis btg heen. I'd say, probeer gewoon.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Eigenlijk maakt het niet uit toch? Beide keren kost het je evenveel geld, want anders ben je eerder door je gratis btg heen. I'd say, probeer gewoon.

    Ja, maar met het gratis beltegoed maakt het niet zo uit als het opraakt, want dat verloopt toch en daar heb ik niet voor hoeven betalen, maar het gewone beltegoed daarentegen geldt voor veel langer dus dan vind ik het best wel zonde als dat ineens op is.

    Ach, wat zeur ik ook, ik denk dat ik het straks maar even probeer :3


    “Love is a contradiction.”

    Spanish schreef:
    (...)
    Ja, maar met het gratis beltegoed maakt het niet zo uit als het opraakt, want dat verloopt toch en daar heb ik niet voor hoeven betalen, maar het gewone beltegoed daarentegen geldt voor veel langer dus dan vind ik het best wel zonde als dat ineens op is.

    Ach, wat zeur ik ook, ik denk dat ik het straks maar even probeer :3

    Ik vind dat je gelijk hebt :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gaat van het gewone af, nooit van gratis beltegoed.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz