• SIMPLE PLAN
    http://nl.youtube.com/watch?v=VzdbLcmXwcY
    TOKIO HOTEL
    http://nl.youtube.com/watch?v=owlggveBRKE

    Sorry.. maar Tokio Hotel heeft dit echt nageaapt, hoor :@ persoonlijk ben ik tokio hotel fan maar toch vind ik dit onrechtvaardig
    ze lijken in het begin echt héééél erg op elkaar
    En perfect was er eerder dan hilf mir fliegen

    Ik vind dat het reuze meevalt. Wel meer liedjes lijken op elkaar en ik heb ergere dingen gezien/gehoord. Misschien is het gewoon toeval?
    Ik zeg dit niet omdat ik TH zo nodig wil verdedigen, maar ik hoor de gelijkenis niet zo erg. Alleen de begeleiding is in de zelfde toonsoort en het intro lijkt erop..


    I clicked my heels and wished for you.

    Wel een leuk liedje, trouwens ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Omg

    Waar jij je druk om maakt U__U

    Sorry maar da's echt stom waar jij je druk om maak sorry hoor -_-'

    En btw : Hier was al een topic over

    Xx

    Omg

    Waar jij je druk om maakt U__U

    Sorry maar da's echt stom waar jij je druk om maak sorry hoor -_-'

    En btw : Hier was al een topic over

    Xx

    Is dit weer zo'n iemand..? ik wordt er schijtberoerd van;\ er waren wat meisjes die weer zeiden dat Simple Plan het van Tokio Hotel had afgepakt en nu zeg jij het andersom O_O ..

    Maak je niet zo druk, denk aan je bloeddruk!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nou sorry hoor, maar ik vind hem alleen maar in het begin er een beetje op lijken , en de tekst gaat heel ergens anders over , dus ik weet niet waar jij je nou zo druk over maakt


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Calm down

    het begint lijkt er een beetje op maar voor de rest is het helemaal anders hoor.
    Maak je niet druk!!

    Dus?? Wat maakt het no weer uit? de volgende keer draagt Bill misschien een groen T-shirt en de zanger van Simple Plan ook,SHO WHAT! Ik vind het in iedergeval zwaar overdreven, sorry is niet persoonlijk ofzeu,

    najaa, mss wel... maar mij maakt het weinig uit xD
    hou tog van allebei de groepen ^^
    maar euh, Your Love Is Lie van Simple Plan lijkt in het begin (als de zanger begint te zingen) een beetje op Boulevard of broken dreams van Green day.. Kun je dat ook plagiaat noemen he..

    -_- faker ik had dit eerst gezet op de forums (maar dan andrsom but whatever)

    najaa, mss wel... maar mij maakt het weinig uit xD
    hou tog van allebei de groepen ^^
    maar euh, Your Love Is Lie van Simple Plan lijkt in het begin (als de zanger begint te zingen) een beetje op Boulevard of broken dreams van Green day.. Kun je dat ook plagiaat noemen he..

    mag ik die link?

    najaa, mss wel... maar mij maakt het weinig uit xD
    hou tog van allebei de groepen ^^
    maar euh, Your Love Is Lie van Simple Plan lijkt in het begin (als de zanger begint te zingen) een beetje op Boulevard of broken dreams van Green day.. Kun je dat ook plagiaat noemen he..

    mag ik die link?

    oké kheb het geluisterd tlijkt er echt op :S

    Dit is ooooud nieuws schat ;)

    Is al een hele discussie over geweest, over dat ze van TH zouden hebben gestolen... Maar als je niet alleen naar de oppervlakkige melodie luistert dan hoor je dat het echt iets heel anders is... (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    by TH gaat het snellerxD