• Ha·zard
    n.
    1. A chance; an accident.
    2. A chance of being injured or harmed; danger: Space travel is full of hazards.
    3. A possible source of danger: a fire hazard.
    4. Games A dice game similar to craps.
    5. Sports An obstacle, such as a sand trap, found on a golf course.


    • Regel één in verhalen van mij: Ik verziek geen bestaande relaties.
    • © Orphic, ik wil dit verhaal nergens volledig of gedeeltelijk gekopieerd zien.
    • De voetballers zijn de voetballers die in 2014 meedoen aan het WK. Er zijn enkele voetballers die de hoofdrol gaan spelen (denk bijvoorbeeld aan Eden Hazard of Dries Mertens), maar iedereen gaat wel min of meer een rol spelen en er gaat ook een meisje zijn. Denk hierbij aan regel één. ^^ Hoewel het soms kan lijken alsof ik regel één verbreek, zal ik dat nooit doen.
    • Ik ben niet van de pure romantiek, dus verwacht dat niet. Het verhaal draait heus niet enkel rond romantiek.
    • Enjoy it.


    NOOT: Ik weet dat sommige mensen gaan denken dat ik hier enkel ben om stories te promoten, of dat er misschien gedachtes gaan zijn als: "Eerste bericht op het forum, I'm not going to read that", maar dat is niet het geval. Of je het leest of niet is natuurlijk jullie beslissing, maar ik wil even zeggen dat ik hier nog een ander account heb, waarmee ik wél vrij actief ben. De reden dat ik dit onder dit account schrijf, is omdat ik a) weer eens vanaf het begint wil beginnen wat schrijven betreft en b) dit niet het soort stories is dat ik normaal schrijf, dus dat er wellicht een heleboel oordelen zouden zijn vooraleer ik zelfs maar begonnen ben.
    Of dit soort verhalen jullie liggen, weet ik natuurlijk niet, maar ik wilde het gewoon even over een andere boeg gooien wat schrijven betreft. Bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 21:53 ]