• Hihi, ja, ik ben onwijs blij, ik kan wel springen.
    Mijn lievelingsschrijfster en grote voorbeeld Mariëtte Middelbeek komt namelijk 27 november naar Utrecht voor een signeersessie!
    Echt, ik ben zo gelukkig, ik ga eindelijk mijn grote voorbeeld ontmoeten!
    Ik heb alleen nog geen idee welke boeken ik mee ga nemen, aangezien ik ze allemaal heb en dat er best wel veel zijn. Maar ach, het duurt toch nog enorm lang dus ik heb alle tijd om dat te beslissen.
    Maarja, ik ben heel blij nu dus, dat zullen mensen die ooit hun grote idool hebben ontmoet wel begrijpen.

    Kent iemand verder Mariëtte Middelbeek ook?
    Het zou leuk zijn misschien mensen van Quizlet dan op die signeersessie tegen te komen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Stray schreef:
    Heb er wel eens een boek van gelezen!

    Oh wat leuk =D Weet je ook welke?


    “Love is a contradiction.”

    Spanish schreef:
    (...)
    Dat is ook een van mijn lievelingsboeken van haar. Het is zo veel leuker om ook echt eens een Nederlands boek te lezen dat zich in Nederland afspeelt dan al dat New York met dure merken gedoe (al hou ik daar ook wel van, maar dit is gewoon ook geweldig).


    Het is gewoon leuk dat Appie Heijn erin voorkomt en het typische Hollandse weer. (krul) Heb jij trouwens het boek 'Turbulentie' gelezen? Is het een goed boek?


    Think before you act.

    Argyll schreef:
    (...)

    Het is gewoon leuk dat Appie Heijn erin voorkomt en het typische Hollandse weer. (krul) Heb jij trouwens het boek 'Turbulentie' gelezen? Is het een goed boek?

    Haha, ja, regen regen en regen xd
    Ja die heb ik ook gelezen, het is zeker een goed boek! Ik vond Single & Sexy wel net iets leuker, maar Turbulentie was ook geweldig.
    Er zitten heel veel grappige en lieve stukjes in wanneer ze op het zoontje van haar zus moet passen, maar er zitten ook heel veel tranentrekkende stukjes in over haar zus, van alles dus wat wils, dus zeker wel de moeite waard ^^


    “Love is a contradiction.”