• Malibu heeft een heel apart karakter trekje. Ik kan van alles en nog wat in mijn mok doen qua drinken, Malibu gaat alleen bedelen als er iets van yoghurtdrank of chocolademelk in zit. Uiteraard geef ik haar niks, want beide dingen zijn heel slecht voor katten, maar ik vind het gewoon apart. Tijdens dat bedelen heft ze altijd een van haar pootjes op, vaak haar rechter pootje. Met datzelfde pootje heeft ze soms ook een soort tic als ik van buiten naar binnenshuis ga. Heel apart. Even een foto voor het beeld:



    Ook Pim heeft van die aparte trekjes. Zoals keihard in mijn oor miauwen als ik wou slapen, of besluiten mijn hoofd te masseren en met z'n pootjes vast in mijn haar komen te zitten als ik lag te slapen haha.

    Hebben jullie huisdieren met aparte eigenschappen?


    26 - 02 - '16

    Wow, die kat is wel echt een pro in het bedelen :')
    Mijn hond, Kyro, gaat altijd voor deuren liggen, waardoor je de deur niet kunt openen en dan kijkt hij op met zo'n blik van 'maar ik doe toch niks verkeerd, waarom maak je je druk, oké, oké, ik ga al weg hoor'. Meestal ligt hij voor de wc deur: 100% irritant.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    Wow, die kat is wel echt een pro in het bedelen :')
    Mijn hond, Kyro, gaat altijd voor deuren liggen, waardoor je de deur niet kunt openen en dan kijkt hij op met zo'n blik van 'maar ik doe toch niks verkeerd, waarom maak je je druk, oké, oké, ik ga al weg hoor'. Meestal ligt hij voor de wc deur: 100% irritant.


    Hahahaha dat lijkt me echt hilarisch om te zien. Heb je daar een foto van?
    Malibu krabt de hele deur stuk als ik naar de wc wil. Zo van; fuck jou en je privacy.


    26 - 02 - '16

    Als mijn kat zich op haar gemak voelt gaat ze altijd met haar pootjes de stoel masseren of hoe noem je dat. Ook zegt ze altijd 'proe' als begroeting


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    Als mijn kat zich op haar gemak voelt gaat ze altijd met haar pootjes de stoel masseren of hoe noem je dat. Ook zegt ze altijd 'proe' als begroeting


    Dat masseren doet Malibu soms ook wel, niet vaak.. Dat 'proe' ken ik wel, dat klinkt echt schattig (:
    Pim had er nog wel eens een handje van om met 'proe' te beginnen en dat over te laten lopen in een miauw.


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    (...)

    Hahahaha dat lijkt me echt hilarisch om te zien. Heb je daar een foto van?
    Malibu krabt de hele deur stuk als ik naar de wc wil. Zo van; fuck jou en je privacy.

    Nee, helaas :') Als ik eraan denk kan ik er in het weekend misschien een van nemen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    En Malibu heeft nu zo'n raar moment dat ze bezeten lijkt. Haar ogen zijn dan gewoon echt voor 90% pupil (hele grote pupillen) en dan rent ze met een dikke staart als een bezetene door de kamer. Geen idee wat ze heeft. Ze heeft bijna iedere dag zo'n momentje :W


    26 - 02 - '16

    Mijn hond is altijd heel blij als hij naar buiten mag dus dan maakt hij altijd zo'n maf sprongetje de stoep op. Echt dikke aanloop en dan vliegt ie veel te hoog zo over de rand, alsof hij aan het hordelopen is :')
    En hij gaat standaard altijd eerst op de bestuurdersstoel zitten als we met de auto weggaan. En als je met de hand op de bank hem zeg maar lokt dan springt ie altijd aan de verkeerde kant op de bank. En als hij een koekje krijgt, dan gaat ie er altijd eerst een paar minuten mee spelen. Alsof het een levende prooi is.
    En oja, hij vind het heerlijk om als baby in je armen te liggen. Hij is leuk. ♥♥♥♥♥♥♥♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sakaar schreef:
    Mijn hond is altijd heel blij als hij naar buiten mag dus dan maakt hij altijd zo'n maf sprongetje de stoep op. Echt dikke aanloop en dan vliegt ie veel te hoog zo over de rand, alsof hij aan het hordelopen is :')
    En hij gaat standaard altijd eerst op de bestuurdersstoel zitten als we met de auto weggaan. En als je met de hand op de bank hem zeg maar lokt dan springt ie altijd aan de verkeerde kant op de bank. En als hij een koekje krijgt, dan gaat ie er altijd eerst een paar minuten mee spelen. Alsof het een levende prooi is.
    En oja, hij vind het heerlijk om als baby in je armen te liggen. Hij is leuk. ♥♥♥♥♥♥♥♥


    Awh dat klinkt echt lief <3
    Wat voor hond heb je? Hoe ziet 'ie eruit?


    26 - 02 - '16

    Naahw wat schattig!
    Mijn kat zit sinds kort elke avond voor de koelkast te wachten op haar eten (krijgt ze altijd pas 's ochtends) en begint ze te miauwen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Naahw wat schattig!
    Mijn kat zit sinds kort elke avond voor de koelkast te wachten op haar eten (krijgt ze altijd pas 's ochtends) en begint ze te miauwen. (:


    Awh dat schattig en ook wel heel slim! :3
    Malibu kijkt altijd heel sneaky mee als ik naar de koelkast loop :')


    26 - 02 - '16

    Een van mijn katten loopt de hele tijd miauwend achter je aan, heel het huis door, tot je hem eten geeft :'D soms is er nog wat maar dat is dan weer niet goed genoeg voor meneer


    El Diablo.

    Als ik kusgeluidjes naar mijn hond maak, 'smakt' hij met me mee :')


    We were the forever that didn't last

    Oke, heb je even??

    - Poezebeest weet precies in welke kast de snoepjes liggen, maar gaat toch altijd voor de verkeerde kast zitten.
    - Wanneer ze 'klaar' is met eten gaat ze altijd aan de zak met eten krabben (want die staat naast haar bakje) terwijl er nog eten in zit. Ook eet ze meer als je bij haar blijft staan.
    - Ze gaat altijd midden op de eettafel liggen. Het liefst in het zonnetje.
    - Wanneer ze moet scheiten rent ze eerst drie keer naar zolder en weer naar beneden.
    - Wanneer ze eens niet haar behoefte op de bak doet gedraagt ze zich altijd heel zenuwachtig en gaat ze ook graven, net als bij de zak.
    - Al ze naar buiten wilt, wat nooit is, gaat ze aan de deur krabben - maar alleen om vier uur s nachts.
    - Ze heeft een fobie voor dichte deuren heb ik het idee: het liefst gooit ze ze wagen wijd open.

    Maar verder is ze heel lief hoor (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn hond heeft powerwenkbrouwen. Dit zogezegd, wannee je hem lang aankijkt of je praat tegen hem (of je doet niks maar hij kijkt gewoon naar je) wiebelt hij met zijn wenkbrauwen. Soms allebei omhoog, soms een, soms wisselt hij snwl af. Echt een hilarisch gezicht xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oja! Ik had dus heel lang zo'n basic lamp in mijn slaapkamer hangen. Maar toen had ik hem verwisseld voor zo'n grote ronde lamp (van Ikea) en sindsdien durfde mijn kat niet meer mijn kamer in.🤔. Ging dan telkens heel zenuwachtig naar de lamp staren en dan rende ze snel de kamer uit. Heb nu een andere lamp gelukkig haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)