• Heey poepz ik heb een nieuwe serie en die gaat over Nana die aan een dansprogramma mee doet met Bill n_n. Hij is zeker de moeite waard ik heb 1 deel en hier is een kort voorstukje;

    [Deel 1 Nana Point*]

    Met een starende blik keek ik naar buiten, armtierige bladeren vlogen ongewild mee met de wind en vonden hun plaatsje op de grond. Het was alweer zo'n sombere oktoberdag en het maakte men humeur er ook niet veel beter op. Eventjes een beetje uitleg misschien. Ik was zowat het raarste meisje op school, een punt waar velen naartoe wezen maar dan niet meteen om positieve zaken te bespreken. Je kunt wel zeggen dat ik in mijn eigen wereldje leefde, ik hield van m'n eigen gedachten en levensvisies. Zo geloof ik steevast in het lot, het moest wel, iets had ons leven in handen en iets stuurde ons naar wat ons werkelijk gelukkig zou maken. Verder kon ik het niet verdragen dat mensen rondom me kwamen zwemen om me constant van die onnozele praat te verkopen, ik hield niet van praten als het niet moest. Ik haakte meteen af als een jongen te veel woorden gebruikte om iets simpels uit te leggen, daarmee was de kous af.


    xoxo Renee

    http://www.quizlet.nl/quiz/218633/--amp9829--the-silence-dancing-girl-and-the-singing-boy---1/


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    ??


    I do not hook up.