• Ik houd van die films! Ik heb ze alledrie op dvd.
    Wie van jullie vind ze nog meer geweldig?

    Zelf vind ik Frodo en Sam de leukste personages.


    Hier een stukje uit Lord of the rings:


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik ben met mijn beste vriendin enkele maanden geleden een weddenschap aangegaan, omdat zij gezworen had nooit fan te worden van HP.
    Ik moest alle LotR films kijken, en zij alle HP-films, nou, ze was mooi gewonnen :')
    Ik heb het zo'n half uur volgehouden, niets voor mij ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ze zijn de afgelopen 3 weken elke vrijdag geweest op Eén, dus ik heb ze bekeken en ik vond ze best meevallen.


    Olive

    Authors schreef:
    Ze zijn de afgelopen 3 weken elke vrijdag geweest op Eén, dus ik heb ze bekeken en ik vond ze best meevallen.

    Ja dat heb weet ik. Ik vind ze echt mooi!


    Follow your dreams. They know the way.

    Authors schreef:
    Ze zijn de afgelopen 3 weken elke vrijdag geweest op Eén, dus ik heb ze bekeken en ik vond ze best meevallen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind ze wel leuk, het verhaal is ook wel leuk bedacht, ookal vind ik het onzin dat het een ring is.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 11:28 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sowieso kei mooie boeken. Ik dacht dat de films heel slecht zouden zijn vergeleken met de boeken, maar dat viel me echt mee. Ik ben sowieso fan van Aragorn, Legolas en Gimli. Maar ook Merry en Pippin mag ik wel. Oh en Gandalf, en Smeagol en zelfs Shelob.. Hahaa, ik mag eigenlijk de meeste wel.. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Sowieso kei mooie boeken. Ik dacht dat de films heel slecht zouden zijn vergeleken met de boeken, maar dat viel me echt mee. Ik ben sowieso fan van Aragorn, Legolas en Gimli. Maar ook Merry en Pippin mag ik wel. Oh en Gandalf, en Smeagol en zelfs Shelob.. Hahaa, ik mag eigenlijk de meeste wel.. (:

    Hahaha ik ook hoor! :D


    Follow your dreams. They know the way.

    Buckbeak schreef:
    Ik ben met mijn beste vriendin enkele maanden geleden een weddenschap aangegaan, omdat zij gezworen had nooit fan te worden van HP.
    Ik moest alle LotR films kijken, en zij alle HP-films, nou, ze was mooi gewonnen :')
    Ik heb het zo'n half uur volgehouden, niets voor mij ;D


    that's right!! enige nadeel; kben nu een keigrote fan van HP, ma da kunt ge ni egt een nadeel noemen zeker? Wel nog steeds grote fan van Lotr


    Destruction is always loyal to chaos.

    Haha, ik was er vroeger helemaal weg van. Keek het altijd samen met m'n broer. Vind het mooie films.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    Haha, ik was er vroeger helemaal weg van. Vind het mooie films.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb van alle drie de Extended Editions, dus in totaal ongeveer 12 uur film <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Die reeks heeft 17 awards lol, just sayin'


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb de boek gelezen en ik heb de extended version op dvd. Ik kan de films zo ongeveer wel helemaal mee opzeggen..
    En het feit dat er echt een hele wereld door gecreëerd is, maakt het nog mooier (denk maar aan de Silmarillion, the Hobbit,... van Tolkien)
    Tolkien is zo ongeveer de grondlegger van fantasy-boeken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik moet er nog aan beginnen. Ik ben bang dat het niet mijn ding is eerlijk gezegd.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    haha ik vind de films echt mooi gemaakt, maar het draait mij gwn om Legolas en Aragorn want die zijn zoooo knap :D:D


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo