• Hoi!

    Ik zoek een cover voor mijn story (duh) Zelf heb ik ook verschillende dingen geprobeerd maar ze bevallen mij eigenlijk keer op keer niet. Een vibe heb ik wel kunnen vaststellen en voor een groot deel een moodboard, dus ik hoop dat jullie daar ook iets aan hebben :')

    Moodboard & Vibe Klik
    Titel Guns & Roses
    Type Onbekende personen en Nederlands talig.
    Genres Drama, romantiek
    Boek omslag

    ''It's funny how they say 'two evils make a good right' because it doesn't. It just makes a really wicked wrong.''

    Opgegroeid in een wereld waar perfectie de norm is, waar schandalen, nog voor het ontbijt geserveerd is, in de doofpot worden gestopt en wie je bent er niet toe doet, maar eerder als wie jij je voorhoud, is dat een wereld die Camille Kinsley al vroeg ontvluchtte.
    Avontuur, vrijheid en een mooiere belofte op geluk zorgde ervoor dat ze haar oudere zus Jessica achterna ging. De wereld die Camille beloofd was, was echter net zo erg als de wereld waar ze vandaan kwam, misschien nog wel erger als gevaarlijker. Na jaren meegesleept te zijn in de duisternis van Jessica besluit Camille eindelijk voor zichzelf te kiezen en zichzelf te redden.

    Terug keren in het wereldje vol perfectie is iets wat Camille absoluut verafschuwt en ook het laatste wat ze ooit zou doen. Een middenweg vinden tussen de twee kwade blijkt lastiger als gedacht.
    Met de schande die op haar familie is gevallen, na haar vertrek, wordt ze als zwart schaap gezien.
    Toch is haar broer, Jason er vast besloten van zijn verloren zussen terug te leiden naar de kudde, waar ze horen. Als dan ook nog eens het andere kwaad aan haar deur verschijnt, is het helemaal onduidelijk hoe Camille haar weg naar geluk kan vinden.


    Wat voor vibe zoek ik? Gevaarlijk met een elegant randje. Niet zo zeer romantisch, maar wel spannend en daarin uitdagend. Het is heel erg ‘light’ versus ‘dark’ zonder specifiek te zeggen welke goed of slecht is.. Ik hoop dat het moodboard dat goed beschrijft.
    Faceclaims Marina Laswick voor Camille en Stephen James voor Hayden.
    Wat voor cover zoek ik? Dat weet ik zelf ook niet precies, ik wil iets wat mijn verhaal omschrijft, of je daar precies de faceclaims voor moet gebruiken weet ik ook niet. Personen die erop lijken vanaf de achterkant mag ook. Ik hoef ze er niet persé op, maar iets met de tattoo's van Hayden vind ik wel mooi eventueel. Het verhaal draait wel echt om Camille en Hayden speelt er ook een onwijs grote rol in.
    (Heb je meer informatie nodig kun je daar altijd om vragen dan krijg je PB)
    Cover moet horizontaal, met de titel erop. Mijn naam hoeft er niet bij.

    Meer informatie nodig, vraag er gerust naar!


    Ik heb eventueel een beloning van 6 credits voor de liefhebber, is alles wat ik heb en ik doe er niet echt iets mee, dus vind het weggeven niet erg voor een mooie cover ^^

    link naar verhaal

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 22:56 ]

    Ik kan misschien wel wat proberen, maar je moodboard linkt niet naar een specifiek bord dus ik weet niet helemaal welke vibe je zoekt (:


    We were the forever that didn't last

    Ik zal hem even openbaar zetten, dat was denk de fout!

    Ik wil ook wel wat voor je proberen, maar het klinkt lichtelijk vaag, dus ik g amaar wat doen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oké ik heb drie kleurvariaties van hetzelfde ontwerp
    Ik weet niet dat je zoiets zoekt, of iets compleet anders. Ik kan hem evt nog aanpassen als je iets niet mooi vindt




    We were the forever that didn't last

    Omni schreef:
    Oké ik heb drie kleurvariaties van hetzelfde ontwerp
    Ik weet niet dat je zoiets zoekt, of iets compleet anders. Ik kan hem evt nog aanpassen als je iets niet mooi vindt





    Wauw!! De middelste is kwa kleur precies de sfeer die ik zoek! Maar de 1e is echt bad ass. Wauw ben echt gewoon even sprakeloos! Ik vind ze echt gaaf. Alleen het skelet past niet helemaal in mijn ‘thema’. Het is misschien veel gevraagd maar is het mogelijk om daar misschien beide van mijn personages te plaatsen?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 22:34 ]

    Ja hoor, geen probleem!


    We were the forever that didn't last

    Is dit beter? (;



    We were the forever that didn't last