• Hungergames beoordeelt niet, de beoordeling voor de finale komt dus van mij en FilmReel

    Marshmellow schreef op 26 juni 2011 - 14:52:

    wedstrijd

    Je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen ^^. Veel succes =).


    Yay! <3

    Informatie
    - Er kunnen 10 mensen meedoen.
    - In de eerste opdracht vallen er 3 mensen af, daarna telkens 1.
    - Het zijn EDIT: 3 opdrachten en een finaleopdracht.

    Wat kan je winnen?
    - Reclame op mijn profiel voor een verhaal naar keuze
    - Een week lang elke dag een kudo op een verhaal naar keuze

    Regels:
    - Meedoen = Inleveren. Uitstel: alleen met een goede reden, en afgesproken met mij via pb. Niet ingeleverd = niet meer meedoen, zorg dus dat je je aan de deadline houdt!
    - Per opdracht heb je 7 dagen de tijd. Ik geef je een deadline. De jury heeft dan 3 dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen.
    - Je verhalen voor de opdrachten moeten geschreven zijn in Algemeen Beschaafd Nederlands, en let op het gebruik van leestekens en hoofdletters.
    - Er wordt beoordeeld op creativiteit, spelling, ABN, zinsopbouw en geheel.
    - Geef naamsverandering even door, voor de duidelijkheid.
    - Je verhaal moet voor minimaal 70% in het Nederlands zijn geschreven.

    Nog nodig:
    - 3 juryleden, wie het eerst komt, wie het eerst maalt! EDIT: Geen juryleden meer nodig!
    - 10 deelnemers EDIT: We zitten vol, de wedstrijd is begonnen.

    DE FINALE
    Nu gaat het er om spannen! Jullie schrijven allebei een SA met de volgende zinnen erin:

    - Niemand begreep me, wist hoe ik me voelde.
    - In dit soort situaties leer je je echte vrienden kennen.
    - Waarom moet dit nu juist mij overkomen?

    Woordenlimiet: Niet meer dan 750.

    Omdat dit de finaleopdracht is, krijgen jullie 2 weken de tijd, maar als jullie allebei ingeleverd hebben mag de jury al gaan beoordelen.

    SUCCES!


    Deelnemers:
    1.Dudley 9,3 8 8,8
    9,4
    6. Parsel 9,1 8,8 9,6
    9,6

    BIJ DEZEN VERKLAAR IK PARSEL ALS WINNAAR! GEFELICITEERD!

    Afgevallen/uitgeschreven deelnemers:
    3. Crusoe Uitgeschreven
    2. Atropos 8,7 7,3 Uitgeschreven
    4. AshKetchum 8,1 9 Uitgeschreven
    5. Philyra 8,8 8,8 7,6
    7. PrettyLiars 6,5
    8. Breakdancer 7,6 7,1
    9. Sanity 7,3 8,4
    Niet op tijd ingeleverd.
    10. XxNessiexX 6,5

    Jury:
    1. IfOnly
    2. Hungergames
    3. FilmReel

    Als je het af hebt moet je het als hoofdstuk in een aparte story voor de wedstrijd inleveren door de link in het topic te zetten.

    DE DEADLINE IS 19 SEPTEMBER 2011, 23:59 UUR! SUCCES!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:51 ]

    Ik kreeg een bericht van Iraheta dat ze stopt ivm geen tijd, dus kan MoonShadows meedoen. Welkom!

    is mijne goed??? :X


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    en mag je het nog een beetje aanpassen of mag dat niet nu er al punten zijn gegeven.:X:$


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zit midden in de toetsweek dus het lukt mij helaas niet om nog verder deel te nemen, sorry!


    Not all those who wander are lost.

    XxNessiexX schreef:
    en mag je het nog een beetje aanpassen of mag dat niet nu er al punten zijn gegeven.:X:$


    Nee, dat mag niet meer nu er al punten zijn gegeven, sorry!

    Crusoe schreef:
    Ik zit midden in de toetsweek dus het lukt mij helaas niet om nog verder deel te nemen, sorry!


    Jammer!

    Nu er iemand is gestopt, valt er dan in de eerste ronde maar één iemand af, of wordt er iemand gezocht of gaan we gewoon verder? ;3

    @Unbalanced Er valt nu in de eerste opdracht maar 1 iemand af.

    Tenzij er nog iemand mee wil doen maar die moet zich dan wel aan de deadline houden gewoon, dus die heeft nu minder tijd.

    http://www.quizlet.nl/chapters/493420/hoofdstuk-1-een-traumatische-gebeurtenis/

    mijn hoofdstukje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thanks MoonShadows!


    Beste deelnemers,

    Binnenkort ga ik voor 5 weken op vakantie en heb dus geen tijd om de wedstrijd te onderhouden. De moderators zijn in overleg of ik de wedstrijd mag pauzeren. Zodra ik iets weet, zal ik het in het topic zelf zetten, daar bovenaan ^^.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:39 ]

    Ik hoop dat je 'm mag pauzeren dan, en dat hij niet stopt. Zou zonde zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, dat hoop ik dus ook. Marshmellow zou met de andere mods overleggen.

    Is dat dan wel nadat bekend is wie er door is naar de tweede ronde en de opdracht daarvan bekend is? En hij moet wel gepauzeerd -?- worden ;d

    Unbalanced schreef:
    Is dat dan wel nadat bekend is wie er door is naar de tweede ronde en de opdracht daarvan bekend is? En hij moet wel gepauzeerd -?- worden ;d


    Dat krijgen jullie nog wel te weten ja, maar ik denk dat ik hem na opdracht 1 even pauzeer, als dat mag natuurlijk. Zodra de wedstrijd weer begint, stuur ik iedereen die in ronde 2 zit een bericht.