• Ik weet niet of ik het in het juiste topic plaats, maar oké.
    Ik kwam dit filmpje op youtube tegen en ik moest serieus huilen.



    Het meisje "vertelt" haar geheimen, en het heeft me echt geraakt. De situatie waar zij in zit/zat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, maar ik leefde echt zo met haar mee!

    Tell me, what do you think?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wat dapper van haar dat ze dat zo 'vertelt'!
    En dat is echt kut voor d'r...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is rot voor haar
    maar tegen wie praat zij
    zucht


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als ik eerlijk moet zijn vind ik het wat afgezaagd.
    Ik heb al veel filmpjes gezien die op deze lijken en na een tijdje begin ik toch te twijfelen of ze echt zijn of niet.

    Dat neemt niet weg dat ik dit erg vind hoor :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Er zijn het afgelopen jaar meer van dit soort filmpjes gemaakt, onder het mom van ‘mensen laten zien en voelen hoe verschrikkelijk anderen zich kunnen voelen en dat er enkel een beetje menselijkheid nodig is om elkaar te helpen’.. Dus ik vraag me af of dit echt is of niet. Maar.. either way.. vind ik het goed van haar dat ze dat filmpje maakt. Als het al niet voor haarzelf is en niet echt is dan is het wel om gewoon een boodschap uit te dragen naar andere mensen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Leannan schreef:
    Als ik eerlijk moet zijn vind ik het wat afgezaagd.
    Ik heb al veel filmpjes gezien die op deze lijken en na een tijdje begin ik toch te twijfelen of ze echt zijn of niet.

    Dat neemt niet weg dat ik dit erg vind hoor :)
    Veel van die filmpjes zijn niet echt. Worden vooral gemaakt, om mensen die niets uit te durven spreken te laten zien dat het oké is dat je dat juist wel doet. Of om mensen die anderen pesten te laten zien wat het voor resultaten kan hebben. Een soort van 'projectjes' dus om mensen tot bezinning te brengen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Best een rare manier om zoiets te vertellen, maar echt.. respect!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jonsu schreef:
    Er zijn het afgelopen jaar meer van dit soort filmpjes gemaakt, onder het mom van ‘mensen laten zien en voelen hoe verschrikkelijk anderen zich kunnen voelen en dat er enkel een beetje menselijkheid nodig is om elkaar te helpen’.. Dus ik vraag me af of dit echt is of niet. Maar.. either way.. vind ik het goed van haar dat ze dat filmpje maakt. Als het al niet voor haarzelf is en niet echt is dan is het wel om gewoon een boodschap uit te dragen naar andere mensen.


    comfort in c h a o s

    Dat is echt zielig. Maar wel cool dat ze er zo'n filmpje van maakt.


    The odds are néver in our favor.

    Antebellum schreef:
    Wat dapper van haar dat ze dat zo 'vertelt'!
    En dat is echt kut voor d'r...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Antebellum schreef:
    Wat dapper van haar dat ze dat zo 'vertelt'!
    En dat is echt kut voor d'r...


    Bad decisions make good stories.

    Wow! Dit raakt mij ook heel erg. Ik vind dat ze het ook op een hele 'leuke' Alez leuk is het natuurlijk niet , maar mooie manier brengt. Het is echt dapper van haar dat ze het vertelt. Het filmpje heeft mij ook geraak.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Leannan schreef:
    Als ik eerlijk moet zijn vind ik het wat afgezaagd.
    Ik heb al veel filmpjes gezien die op deze lijken en na een tijdje begin ik toch te twijfelen of ze echt zijn of niet.

    Dat neemt niet weg dat ik dit erg vind hoor :)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonsu schreef:
    (...)
    Veel van die filmpjes zijn niet echt. Worden vooral gemaakt, om mensen die niets uit te durven spreken te laten zien dat het oké is dat je dat juist wel doet. Of om mensen die anderen pesten te laten zien wat het voor resultaten kan hebben. Een soort van 'projectjes' dus om mensen tot bezinning te brengen.


    Dit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Veel van die filmpjes zijn niet echt. Worden vooral gemaakt, om mensen die niets uit te durven spreken te laten zien dat het oké is dat je dat juist wel doet. Of om mensen die anderen pesten te laten zien wat het voor resultaten kan hebben. Een soort van 'projectjes' dus om mensen tot bezinning te brengen.


    Maar dat maakt toch verder niet uit? Als het helpt is het tocch juist hoed?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dit doet me denken aan Jade...

    Jade's story

    Meet Jade. She killed herself three days after making this video.. Teenage suicide accounts for 31,000 suicides a year in the U.S, making it the 3rd leading cause of suicide. Worldwide, nearly one million people commit suicide every year.. more than those murdered or killed in war. Think before you say something hurtful to someone else. It may look like they’re okay, but they’re not. Words are more powerful than you think. Repost this not just for Jade, but for every teenager who is going through what she went through. You can help save a life. And wasn’t she just fucking gorgeous?