• Ik wou mijn inlognaam veranderen naar 'Hale' en er stond 'inlognaam beschikbaar' maar hij was dus niet beschikbaar. Ik snap nu dus niet waarom er inlognaam beschikbaar boven staat als dat niet zo is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hale is een persoon die niet meer bestaat :'D.. Volgens mij was zij gebanned of ze is inactief 1 van die 2.
    Hij is dus al wel door iemand een keer gebruikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die functie is nog redelijk nieuw. Volgens mij neemt hij de gebande usernames niet mee op.
    Want Hale is iemand die geband is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is meer dat ik het irritant vind dat die functie het niet goed doet want ik ben er wel aan gewend dat leuke usernames al weg zijn


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind zelf dat usernames van verwijderde accounts en gebande users weer beschikbaar moeten worden gemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Ik vind zelf dat usernames van verwijderde accounts en gebande users weer beschikbaar moeten worden gemaakt.

    Accounts kan je niet echt verwijderen, wel op inactief zetten..
    Voor dat gebande.. Dat zal alleen maar voor verwarring zorgen telkens voor de mod's ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Avena schreef:
    Ik vind zelf dat usernames van verwijderde accounts en gebande users weer beschikbaar moeten worden gemaakt.

    Dan mag jij dat vinden, maar dat gaat nooit (terug)komen.
    Voorbeeld: als jij Hale als username wil, dan zul je ook haar strafblad mee moeten over nemen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er stond idd een foutje in het script dat namen checkte. Het keek niet of de naam die je wilt toevallig iemands oude naam is geweest.

    Dank voor het melden. Het is inmiddels opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dus wat ik hieruit begrijp is dat het niet mogelijk is? Wel jammer ;/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Dus wat ik hieruit begrijp is dat het niet mogelijk is? Wel jammer ;/

    Iemand zijn oude naam nemen? Nee, dat staan we inderdaad niet toe. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury