• Hee =D
    Ik vroeg me wat af..
    Wat vinden jullie van brede scene queens/kids?
    Want ik ken dus zo'n meisje, zij heet Kayleigh Jewel, en zij is dus breed, maar zou dus echt zo een scene queen kunnen worden ;o
    Alleen ze gelooft me dus niet xD ze vind dat ze te dik is..
    Dus mijn vraag is;
    Breed, en scene queen,
    wel of niet?
    [zo ja, misschien heb ik dan ook nog een kans XD]
    hier is een link van een foto van haar;
    http://jewelkayleigh.hyves.nl/album/30253331/Vrienden/cjLP/fotos/348920655/0/YoC2/


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dude, anorexia Scenequeens zijn zó lelijk vind ik. Zíj is echt súper mooi! Zou makkelijk kunnen!


    Mew <3

    dude sij is knap x3

    en btw ik heb vnmiddag ng volgens my haar make-up filmpje on youtube gekeke o_o


    We can only learn to love by loving.

    dude sij is knap x3

    en btw ik heb vnmiddag ng volgens my haar make-up filmpje on youtube gekeke o_o

    Serieus? ;o
    Link? ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dudes, reageer ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    OMG tuurlijk kan dat dik of dun klein of groot x) ALLES KAN

    Diez SUPER mooii! Wa haalt die in haar hoofd da ze het ni kan worde, kbedoel, die is TOTAAL ni Ongeschikt fsoo dervoor, IEDEREEN kan da worde, als ge maar genoeg lef hebt om het ook te doen ;] Haar haar is BTW prachtig! ^^


    007

    Ik vind het gewoon klote onzin dat je als "breder" iemand geen scene kan zijn! Moet je dan meteen aan anorexia lijden?, of meteen super skinny zijn? NEVER!
    Als jij je als een scene voelt, en wilt zijn moet je dat gewoon doen! Ik ben ook breder dan normaal maar dat schijt me niet. Skinny, vol, dik.. iedereen kan scene zijn! Iedereen is anders^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het gewoon klote onzin dat je als "breder" iemand geen scene kan zijn! Moet je dan meteen aan anorexia lijden?, of meteen super skinny zijn? NEVER!
    Als jij je als een scene voelt, en wilt zijn moet je dat gewoon doen! Ik ben ook breder dan normaal maar dat schijt me niet. Skinny, vol, dik.. iedereen kan scene zijn! Iedereen is anders^^


    [/totaal mee eens]


    Lalalalalalalala.

    Dude, anorexia Scenequeens zijn zó lelijk vind ik. Zíj is echt súper mooi! Zou makkelijk kunnen!


    Dat maakt het gewoon zó lelijk! Als ze té dun zijn! Dat vind ik gewoon écht niet mooi!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    [/totaal mee eens]

    [/bedankt<33]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik had ook reacties op de eerste pagina geschreven over anorexia scenes x]


    Lalalalalalalala.

    ik had ook reacties op de eerste pagina geschreven over anorexia scenes x]


    Volgens mij was ik dat net aan het lezen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het gewoon klote onzin dat je als "breder" iemand geen scene kan zijn! Moet je dan meteen aan anorexia lijden?, of meteen super skinny zijn? NEVER!
    Als jij je als een scene voelt, en wilt zijn moet je dat gewoon doen! Ik ben ook breder dan normaal maar dat schijt me niet. Skinny, vol, dik.. iedereen kan scene zijn! Iedereen is anders^^

    Amen _O_
    Helemaal gelijk! (H)


    all I want for christmas is a girlfriend

    En lieverd. @ChajaCHAOS
    Ik vind jou écht een knap meisje, je moet echt niet gaan denken dat je geen scene queen kan worden omdat je toevallig wat "breder" bent! Ik vind je een leuk gezicht hebben, en je moet je niet laten beinvloeden door die "Superskinny" meiden!!
    <33


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En lieverd. @ChajaCHAOS
    Ik vind jou écht een knap meisje, je moet echt niet gaan denken dat je geen scene queen kan worden omdat je toevallig wat "breder" bent! Ik vind je een leuk gezicht hebben, en je moet je niet laten beinvloeden door die "Superskinny" meiden!!
    <33

    Danku <3


    all I want for christmas is a girlfriend