• Ik ben eigenlijk best wel heel erg onzeker, wat ik zelf best raar vind aangezien ik vorig jaar nog nergens last van had. Maar als ik allemaal mensen zie, ze zijn groot mooi, lang en hebben mooie rondingen. Als ik dan naar mezelf kijk zie ik echt een hoopje stront ofzo. Ik ben bijvoorbeeld ook echt heel erg onzeker over mijn borsten, en als ik dan vrouwen/meisjes op tv zie die grote en mooie borsten hebben en dat ook nog eens benadrukken heb ik echt van; ik ben eigenlijk gewoon helemaal niks, waardeloos gewoon. Ik ben ook best wel onzeker over mijn gebit -mijn snijtanden zijn getrokken, en ze zijn nu bezig met alles dicht te trekken maar dat heeft best veel tijd nodig- en volgens mij word ik daar ook best wel vaak op afgerekend. Ik voel me gewoon prut, en ik zit hier de laatste weken echt gewoon erger mee. Het is niet dat ik me buitengewoon dik voel ofzo, want ik ben in twee weken tijd 6,5 kilo afgevallen door enorme stress. Dus daar zit het niet, maar ik voel me gewoon zo ongelofelijk ... niet knap.. xd
    Nee, nu wil ik geen reacties van; 'je wilt horen dat je knap bent' want dat is helemaal niet zo. Ik wil gewoon weten wat jullie doen als je onzeker bent, en hoe je er zelf overheen bent gekomen.
    Echt respect als je dit helemaal gelezen hebt. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    CrazyChicken schreef:
    Muaha, ik heb het helemaal gelezen.
    Maar ik kan er ook nooit goed mee om gaan. Ik zoek bepaalde liedjes op, die me kunnen 'opbeuren' zoals F*cking Perfect van P!nk.
    Volgens mij werkt het ook wel als je alle complimenten opschrijft die je krijgt.

    Dat liedje beschrijft precies hoe mijn jeugd was -niet erg fijne jeugd gehad-, vanaf groep 8 heb ik alles van me afgezet en heb ik tegen mezelf gezegd dat ik goed genoeg ben, dat heeft een aantal jaar gewerkt, maar de werking is gestopt. Dus dat helpt ook niet.. >.<


    your eyes are like stars in the night.

    Mah weetje.
    Ik jou wel helpen door te zeggen hoe je moet denken enzo, maar zelf doe ik het gewoon niet.
    Olifant's raad werkt enkel bij andere mensen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om je te helpen, aangezien ik zelf ook heel onzeker ben. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Altijd als ik me ergens druk om maak, krijg ik op een gegeven moment een I-don't-care gevoel, dus bij mij gaat het vanzelf over.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Delirious schreef:
    Mah weetje.
    Ik jou wel helpen door te zeggen hoe je moet denken enzo, maar zelf doe ik het gewoon niet.
    Olifant's raad werkt enkel bij andere mensen :Y)

    Ik ken dat zó goed he. Zo van, ja dat moet je uit je hoofd zetten en zo en zo denken. Terwijl ik dat bij mezelf helemaal niet doe, mijn hersens willen nooit mee werken :c


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat liedje beschrijft precies hoe mijn jeugd was -niet erg fijne jeugd gehad-, vanaf groep 8 heb ik alles van me afgezet en heb ik tegen mezelf gezegd dat ik goed genoeg ben, dat heeft een aantal jaar gewerkt, maar de werking is gestopt. Dus dat helpt ook niet.. >.<

    Nee, het is ook meer het idee erachter.
    Inner strenght van Hilary Duff gaat ook over zelfvertrouwen, net als All this time van Maria Mena (in mijn ogen althans).
    En ik had ergens een filmpje dat je ervan wil overtuigen dat je het waard bent.

    Toch denk ik niet echt dat het dingen oplost. Het moet uiteindelijk uit jezelf komen (:


    Felix

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik ken dat zó goed he. Zo van, ja dat moet je uit je hoofd zetten en zo en zo denken. Terwijl ik dat bij mezelf helemaal niet doe, mijn hersens willen nooit mee werken :c

    Haha idd C:


    Has no one told you she's not breathing?

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Nee, het is ook meer het idee erachter.
    Inner strenght van Hilary Duff gaat ook over zelfvertrouwen, net als All this time van Maria Mena (in mijn ogen althans).
    En ik had ergens een filmpje dat je ervan wil overtuigen dat je het waard bent.

    Toch denk ik niet echt dat het dingen oplost. Het moet uiteindelijk uit jezelf komen (:

    Uhu, maar volgens mij laten mijn hersens me nu even in de steek. T_T


    your eyes are like stars in the night.

    als je je echt slecht voelt eens goed ronddansen op luide muziek (helpt bij mij), en proberen focussen op wat je wel mooi vindt aan jezelf
    en over je borsten... ik heb niet eens zo'n grote borsten (C/D, hangt af van het merk) en ik haat het echt. er is bijna niets van blousjes of hemdjes dat me goed past en het oogt meteen veel dikker... of dat is dan toch mijn mening (':
    en dat van je gebit, mensen die je daar op afrekenen zijn dom en het niet waard om mee om te gaan.

    edit: ik heb net even in je fotoalbum gekeken en het helpt waarschijnlijk niet veel, maar ik vind je echt mooi.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 8:33 ]


    ask her if she wants to stay a while

    Ik ben zelf ook wel eens onzeker, maar niet zo hard als jij,denk ik. En geen idee wat je er aan kunt doen. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    als je jezelf gaat vergelijken met de tv is het logisch dat je je onzeker gaat voelen XD die mensen zijn bewerkt met de computer he. die reclames zijn vaak gewoon nep en mensen onnatuurlijk perfect. je moet eens goed om je heen kijken naar échte mensen. de één heeft mischien iets te grote oren of een te lange neus en jij hebt vast ook iets moois ookal zie je het zelf niet. je let teveel op de negatieve dingen, probeer ook eens de positieve dingen te zien. mischien heb je wel een mooie huid of een mooie kleur haar? en over rondingen.. je zit nog in de puberteit dus dat zal allemaal goed komen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    wanderlust schreef:
    als je je echt slecht voelt eens goed ronddansen op luide muziek (helpt bij mij), en proberen focussen op wat je wel mooi vindt aan jezelf
    en over je borsten... ik heb niet eens zo'n grote borsten (C/D, hangt af van het merk) en ik haat het echt. er is bijna niets van blousjes of hemdjes dat me goed past en het oogt meteen veel dikker... of dat is dan toch mijn mening (':
    en dat van je gebit, mensen die je daar op afrekenen zijn dom en het niet waard om mee om te gaan.

    edit: ik heb net even in je fotoalbum gekeken en het helpt waarschijnlijk niet veel, maar ik vind je echt mooi.

    En jij vind C/D niet groot? Ik heb B/C, zuig :c


    your eyes are like stars in the night.

    Omdat ik altijd blijf denken: 'Wat kan ik er nou weer aan doen dat ik kleine borsten heb/een pukkel/enz.? Ik kan wel mokken en het is ook wel jammer, maar ik kan het toch niet veranderen'.


    It's time to be happy again.

    ja ik heb het helemaal gelezen want ik kan het wel herkennen ik zit er nu ook in. Eigenlijk al sinds mijn negende, ik voel me zelf echt zo lelijk en ik ben toen alleen maar aangekomen. Ja aangekomen meestal val je af door de stress maar ik niet. Ik at niks maar ik bewoog ook niet en toen op een gegeven moment at ik heel veel.
    Nu probeer ik gewoon iedereen te negeren, alles gewoon! Ik ben nu blij met mezelf, ik kijk naar de foto's van mezelf en lach waarom omdat ik dat ben en geen neppe barbie pop die gemaakt is in China.
    Ik ben misschien geen supermodel en misschien zo mooi als ik weet niet wat maar ik ben tenminste mezelf, en daar denk ik steeds aan. En dat helpt echt heel erg!
    Gewoon voor de spiegel staan en zeggen, ik ben blij met mezelf, ik mag er zijn!!
    Dat dan 20 x voor de spiegel, helpt echt, en het is lollig!
    Als je dit helemaal hebt gelezen, respect!!

    Ik ben een heel lange tijd heel erg onzeker geweest, net als jij. Ik kan nu niet zeggen dat ik barst van het zelfvertrouwen, maar het gaat nu beter dan eerst en dat komt doordat ik mezelf uit alle macht ervan probeer te overtuigen dat iedereen goed is zoals hij of zij is. En ik weet dat dit heel stom klinkt, maar naar verschillende muziek en oppeppende teksten luisteren, heeft me er ook wel doorheen geholpen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.