• Ik heb een ideetje en dat wil ik graag uitwerken met iemand anders. Het is gebaseerd op de film My dad's six wives of zo iets.

    De 19 jarige Cindey Addams is net zoals vier andere ook getrouwd met Louis Tomlinson. Alle vijf weten ze het niet. Maar dan sterft Louis en komen ze te weten dat Louis hun bedrogen heeft. Maar toch laten ze hem niet achter. Ze zijn alles aan het regelen voor de begrafenis en telkens zijn ze het niet met elkaar eens. Maar dan blijkt dat Louis niet dood is en het gewoon een look a like is. Maar waar is Louis?

    Ik zou graag willen dat je dan dit lijstje invult.

    Naam:
    Leeftijd:
    Behoefte om nu nog dingen te bespreken via MSN:
    Schrijfstijl:

    Eh, wel een leuk idee, maar ik denk niet dat ik daar tijd voor heb samen met mijn andere verhaal.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Wauw! Vet geweldig idee! Alleen ik weet niet of ik de juiste persoon ben om mee samen te schrijven.
    Sorry.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nu heb je al verklapt dat het Louis niet is, wat best jammer is... want dat was spannend geweest.

    en ik haat samen schrijven.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Naam: Ine
    Leeftijd: 15
    Behoefte om nu nog dingen te bespreken via MSN: Niet echt, tenzij jij nog iets wilt (:
    Schrijfstijl: Klik


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    Naam: Ine
    Leeftijd: 15
    Behoefte om nu nog dingen te bespreken via MSN: Niet echt, tenzij jij nog iets wilt (:
    Schrijfstijl: Klik


    Ik wacht nog even op andere. (:

    Sorry sorry sorry, maar ik heb me toch bedacht. Ik schrijf het toch liever alleen uit. Sorry. Slotje?

    Die film ken ik en ik weet dus jammer genoeg ook al hoe hij afloopt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.