• Lionel en Luca zijn al sinds kleins afaan de beste vrienden. Hun ouders waren ook altijd al vrienden geweest en de twee families waren erg close met elkaar. Toen Luca vijftien werd, moest ze met haar ouders verhuizen naar Portugal voor haar vaders werk. Met veel verdriet lieten de twee beste maatjes elkaar achter.
          Het is 2012 en Lionel is helemaal in zijn element. Hij speelt bij Fc Barcelona, heeft veel geld, maar is altijd zichzelf gebleven. Hij heeft de tijd van zijn leven met zijn vrienden in het team en zou het voor geen goud op willen geven.
          Op een de echte koppelsavond van het Barcelona team, neemt Cesc Fabregas hen mee naar een nieuw café in Barcelona. Lionel neemt de prachtige, i]rol[/i, met zich mee omdat hij haar een tijdje geleden heeft leren kennen. Hij moet niks hebben van dit model, maar wilde ook niet alleen aankomen op de koppelsavond.
          Terwijl hij aan het dansen is met i]rol[/i, hoort Lionel een mooie meisjesstem zingen die hij nog al te goed herinnert. Hij draaide zich naar het podium en ziet een volwassen Luca staan. Hij wist dat ze een ongelofelijk zangtalent had en had altijd voor haar geduimd dat ze door zou breken.
          Lionel benadert haar en meteen klikt het weer. Luca en Lionel doen veel samen en hebben weer de grootste lol, net zoals ze vroeger hadden.


    ''Who finds a true friend, finds a treasure.''


    Eén ding: dit is geen liefdesverhaal waarin ze uiteindelijk dolgelukkig bij elkaar komen, maar een verhaal dat gaat over een hele hechte vriendschap. (:

    Rollen.
    Vriendinnen voetbalsplers Barcelona.
    Twee aardige, één echte bitch.
    Beste vriendin Luca.
    Model met wie Lionel date.
    Een hele mooie vrouw die alleen met hem gaat voor zijn geld en roem.
    Oudere zussen van Luca.
    26 en 28.
    Jongere broertje Luca.
    Grote fan van Lionel, 19 jaar oud.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam: Een spaanse naam.
    Achternaam: Luca heet Rodriguez met haar achternaam, voor de familie van haar.
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, Lea Michele is al bezet.
    Extra informatie: Dingen als hobby's, relatie, familie, idk alles wat jij nog belangrijk vindt. (:
    Mag ik je waarschuwen?

    Ik weet dat meesten van jullie graag WAG's in willen vullen, maar ik heb ook echt de andere rollen nodig. Dus, haha. Meerdere rollen per persoon is toegestaan.(krul)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IK WIL CESC maar dat weetje.


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    IK WIL CESC maar dat weetje.


    Invullen dan. :9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul de model in straks. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: Cesc’s wife.
    Voornaam: Valentina
    Achternaam: Lopéz.
    Volledige naam: Valentina Olivia Lopéz.
    Leeftijd en geboortedatum: Valentina is 22 en is jarig op 12 september.
    Uiterlijk:


    Cheryl Cole
    Valentina is een hele mooie dame. Ze is 1 meter zeventig groot en is smal gebouwd. Ze heeft prachtige donkerbruine haren die gekleurd zijn. Normaal gezien is ze donkerblond. Ze staat vooral bekend voor haar prachtige lach. Ze heeft kaarsrechte en sneeuwwitte tanden en een paar prachtige, zalmroze lippen. Haar ogen hebben een chocolade bruine kleur.
    Mag ik je waarschuwen? Wat denk je zelf? ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    Rol: Cesc’s wife.
    Voornaam: Valentina
    Achternaam: Lopéz.
    Volledige naam: Valentina Olivia Lopéz.
    Leeftijd en geboortedatum: Valentina is 22 en is jarig op 12 september.
    Uiterlijk:


    Cheryl Cole
    Valentina is een hele mooie dame. Ze is 1 meter zeventig groot en is smal gebouwd. Ze heeft prachtige donkerbruine haren die gekleurd zijn. Normaal gezien is ze donkerblond. Ze staat vooral bekend voor haar prachtige lach. Ze heeft kaarsrechte en sneeuwwitte tanden en een paar prachtige, zalmroze lippen. Haar ogen hebben een chocolade bruine kleur.
    Mag ik je waarschuwen? Wat denk je zelf? ;d


    Thank you, Ineke. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe wel eeh, beste vriendin Luca & zus of jongere broertje van Luca (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    Ik doe wel eeh, beste vriendin Luca & zus of jongere broertje van Luca (:


    Yeah thanks! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik Villa??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmm, ik denk dat ik de vriendin van Gerard Piqué invul voor je.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Voornaam: Luca.
    Achternaam: Rodriguez
    Volledige naam: Luca Camila Rodriguez.
    Leeftijd en geboortedatum: Net zoals Lionel is Luca vierentwintig jaar oud. Ze is geboren op 11 September 1987.
    Uiterlijk:


    Luca is een redelijk normaal meisje om te zien. In een grote groep zal ze niet opvallen, omdat ze gewoon een normaal uiterlijk heeft. Luca is ongeveer 1.70M lang en daarmee net zolang als Lionel. Ze is redelijk stevig gebouwd en probeert haar brede heupen zo min mogelijk te accentueren. Luca heeft grote, donkerbruine ogen die omringd zijn door volle, donkere wimpers. Ze gebruikt eigenlijk pas make-up sinds dat ze zeventien is, omdat ze er vroeger nooit echt behoefte aan had. Ze draagt nu meestal een dun likje mascara en dat was het dan ook. Om haar huid iets egaler te maken, gebruikt ze foundation maar ook dat met mate. Luca heeft echt ontzettend lang een blokjesbeugel gehad, van haar tiende tot veertiende, omdat haar tanden echt een drama waren. Nu heeft ze twee kaarsrechte rijen van witte tanden en daarmee een hele mooie, vrolijke lach. Haar lippen zijn vrij vol en perzikachtig van kleur. Luca's haren zijn donkerbruin van kleur en vallen vaak met slag over haar schouders.
          Luca's kledingstijl is erg verandert in de loop van de jaren. Vroeger had ze vaak t-shirts aan met één of andere stomme print en een spijkerbroek, die vooral niet strak zat. Ze droeg veel sneakers en haar haren eigenlijk altijd in een staart. Ze droeg geen make-up en het kon haar eigenlijk nooit echt schelen hoe ze eruit zag. Dit was zo tot en met haar zestiende. Want toen ze verhuisd was, ging ze met meer meisjes om en zij leerden haar hoe ze haar haren mooi kon doen en dat soort dingen. Nu draagt ze leuke kleding die meestal toch wel stoer zijn. Ze draagt graag skinny jeans, een leren jasje en lange kettingen.
    Lea Michele.
    Extra informatie: Sinds haar twintigste is Luca een duo met de homoseksuele Julio. Ze treden samen in het nieuwe café in Barcelona op als Luca en Julio, omdat ze nog niet echt een naam hebben. Ze wonen sinds een jaartje ook samen, omdat ze echt super goed bevriend zijn en het onhandig vonden dat als ze wilden gaan repeteren, ze steeds elkaar moesten opzoeken. Ze hebben samen twee puppies Romeo en Florence.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rajah schreef:
    Mag ik Villa??


    Sure. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maverick schreef:
    Hmm, ik denk dat ik de vriendin van Gerard Piqué invul voor je.


    Is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Julio.
    Achternaam: Delgado.
    Volledige naam: Julio Romero Delgado.
    Leeftijd en geboortedatum: Julio is eenentwintig jaar oud en verjaart op 4 Mei.
    Uiterlijk:


    Chris Colfer.
    Extra informatie: Julio komt uit een geweldige familie. Zijn ouders steunen hem erg in zijn seksualiteit en hadden er werkelijk niets op tegen. Hij was altijd bang om het hen te vertellen, maar toen hij het had gezegd, was het een hele opluchting voor hem. Julio komt uit een rustige familie, integenstelling tot de hektische familie van Luca. Hij heeft één broer. Pedro is vierentwintig jaar oud. Hij pest Julio weleens, maar zal nooit iets zeggen over zijn seksualiteit. Hij mag zijn broertje wel en sinds enkele jaren hebben ze een goede band met elkaar. Verder heeft Julio geen broers of zussen, hoewel hij graag een oudere zus had gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin Gerard Piqué, aardige vriendin.
    Voornaam: Amalia, door goede vriendin gewoon Lia genoemd.
    Achternaam: Palmiera
    Volledige naam: Amalia Inés Malena Palmiera
    Leeftijd en geboortedatum: Amalia is 23 jaar en geboren op 1 mei 1989.
    Uiterlijk:


    Kristina Bazan
    Amalia heeft prachtige grijs/blauwe ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is. Ze heeft lichtblond haar maar bovenin is het ietwat donkerder. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Vaak draagt ze ook fel gekleurde lipstick, vaak rood of felroze. Amalia is ongeveer 1.74.
    Haar kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar ze vind het zelf sophisticated en edgy. Haar kledingstijl verschilt met de dag. Al zie je haar nooit in een baggy outfit op straat verschijnen. De ene keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witte blouse of leuke, korte jurkjes. Of shorts met een leuke blazer. Amalia vind het leuk om iets op haar hoofd te dragen. Vaak zijn dat beanies, zwarte bolhoeden, een enorme bloem in haar haren of een bandje om haar hoofd. Ze heeft ook wel eens een bandana om haar hoofd, haar favoriete is de ene met de Amerikaanse vlag erop. Amalia draagt zwart, en veel. Vaak wel met kleuraccenten. Ook komt er vaak leer voor in haar kleding, broeken, shorts, jacks, ze heeft nogal wat leren kleding. Wat Amalia leuk vind om te doen zijn grote bandshirts kopen en die op een stoere manier combineren met shorts of skinnyjeans en stoere kettingen. Vaak doet ze dit door de shirts stijlvol in haar broek te stoppen en een leuk jasje te dragen. Ze draagt ook vaak broeken die ze tot extreem korte shorts heeft afgeknipt. Qua schoenen heeft ze ontzettend veel verschillende paren en allerlei kleuren, met hoge hakken het liefst. Anders draagt ze graag haar leren kistjes. Als je hier klikt dan kun je de kledingstijl van Amalia beter bekijken.
    Extra informatie: Amalia's passie is mode, dat is wel duidelijk. Ze is een beroemde fashion blogger die ontzettend bekent is bij het grotere publiek. Ook wordt ze door designers gevraagd om model te staan voor hun creaties en vaak krijgt ze ook gratis producten en kleding opgestuurd, zodat ze het zelf niet hoeft te kopen. Amalia woont in haar eentje in een redelijk groot appartement, ze heeft wel een hondje, Helmut, vernoemd naar haar favoriete modemerk Helmut Lang.
    Mag ik je waarschuwen? Dah!

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:44 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bedaaaankt. (: Zou er ajb iemand een zus of broertje in willen vullen? Die had ik zo hard nodig.


    Big girls cry when their hearts are breaking