• Hoooi,

    vorig jaar viel het mij al op dat mijn leraar Engels (rond de 30 schat ik) een shirt droeg met zo'n icoontje, weet niet hoe dat heet, dat is een poppetje met een rond hoofdje in het wit, en die heeft dan van die grote puntige tanden,, als je weet wat ik bedoel zeg het dan, dan pas ik dit bericht aan:P

    Maargoed,, en vandaag had hij een shirt aan van Slipknot! Ik vind het wel hip <<3

    xD LOL

    I like Slipknot x]


    Lalalalalalalala.

    Ik ben er geen fan van, maar ik vind het grappig dat een leraar een band shirt of iets in die trant aan doet naar zijn werk xD

    Ja inderdaad wel raar x] Ik zie het al voor me,mijn oude franse leraar met een shirt van TH aan.IEUWL! x] hij zag eruit als een aap dus x]


    Lalalalalalalala.

    Deze leraar ziet er heel gewoontjes uit,, mr dan heb die wel zo'n shirt aan:P

    Weetje,, k had gister een mega wijde broek aan en knalblauwe nagellak op. Iedereen vond het lelijk, behalve 2 oude docenten xD 1 docente vond me broek mooi, en een andere leraar me nagellak xD

    Deze leraar ziet er heel gewoontjes uit,, mr dan heb die wel zo'n shirt aan:P

    Weetje,, k had gister een mega wijde broek aan en knalblauwe nagellak op. Iedereen vond het lelijk, behalve 2 oude docenten xD 1 docente vond me broek mooi, en een andere leraar me nagellak xD


    x] achja gewoon doen wat jíj leuk vind(A)


    Lalalalalalalala.

    Volgensk*t joch komt die broek uit de jaren 80, me krullen ook (Wat kan ik er aan doen dat ik krullen heb en het niet stijlen mag en het eigenlijk ni eens stijl krijg?? :P) en me nagellak is volgens hem van twee jaar geleden :O Nou, k vind het nu cool dusjha.. :O

    Mrj, k ga vant onderwerp afxD

    Hebben jullie ook zo'n leraar :O

    cuwl! ;o


    AAP

    Tof :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Stoer! Slipknot mede fans zijn COOL Dude! Maar het is wel kicken dat een leraar dat draagt!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dude, onze frans leraar had pas een polo aan met een mickey mouse icoontje erop :Y)
    Leraren met Band-Shirts zijn tot op zekere hoogte cool.


    Mew <3

    WIIEWW.<33 SLIPKNOT(A)

    Omg, hoe Cool?? Ö
    Ik zie Visje [Van Rijn] al in zo'n shirt lopen O.O dat is Zo'n ouwe zeikerd. Maar bij Kuper zou eht wle staan^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    sewxyy

    ikk heb leraar met alleen maar zwart aan en die heb studdriem om met een stereo gesp en van die uwhh.. meer goth laarzen x3


    We can only learn to love by loving.

    Onze leraar Aarderijkskunde is een skater.Soort van. Hij had een t-shirt van Vans. En hij is 33, heeft een vrouw en een kindje. x)