• -

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:25 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Wauw serieus, respect. Vooral dat je alles durfde te zeggen.
    Het lijkt me inderdaad echt hard en moeilijk, het is niet raar dat je niet naar school ging vind ik, het is pas raar dat ze je niet begrijpen en niet kunnen helpen.
    Echt heel veel sterkte, je verdient het echt dat het snel beter gaat. <3


    Your make-up is terrible

    Wat een bericht O.O -geen zin om te lezen-


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Dat is echt zwaar heftig meid...
    Heel veel sterkte, nu en in de toekomst.
    En je mag je hart altijd luchten, dat weet je!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dikke respect voor jou <3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    oef, wat een verhaal.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je <3


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    PEDOBEAR schreef:
    dikke respect voor jou <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Allereerst: ik heb zwaar respect voor jou dat je dit allemaal durft te zeggen.
    En ten tweede: juist door het feit dat je zelf zegt dat je het zo niet meer wilt, heb je al een stap in de goede richting gezet. Je zegt dat je zelf weet dat je je kut voelt, en dat dat nog heel lang gaat duren. Maar omdat je alles onder ogen ziet, ga je al de goede richting uit. Nu moet je nog de juiste mensen vinden die je kunnen helpen. Ik hoop voor je dat je die vind, want ik hoop voor je dat je hier uit komt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dit is echt zo f*cking rot. Ik heb respect voor je want, geloof me, als ik in je schoenen stond was ik allang het raam uitgesprongen. Zoveel meegemaakt en je bent nog maar 14. Sh*t dude, ik weet niet wat ik kan zeggen.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Wauw... Dat is een heel emotioneel verhaal.
    Dat jij nog niet weggehaald bent door Jeugdzorg. Hoe kunnen mensen in godsnaam zo blind zijn voor jou en je emoties. Als ik dit zo lees heb jij verdomme niemand die je werkelijk helpt en begrijpt.
    Ik zeg niet dat je het moet doen, maar als ik jou was... Ik zou mezelf allang of van kant hebben gemaakt of gezorgd dat mijn ouders zwaar gestrafd werden.
    Als ik jou was lieverd, zou ik even contact opnemen met de Jeugdzorg. Misschien kunnen zij WEL iets voor je betekenen, door je bijv. Uit huis te plaatsen. Want lieverd, jij kan zo echt niet verder leven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Woh, ik heb echt respect voor je dat je je er zo lang doorheen hebt geslagen!
    Ik zou niet weten wat je nu moet doen, maar in ieder geval wens ik je er héél veel sterkte bij, je verdient het! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wauw, en dan voelde ik me zwaar klote dat mijn konijn wegliep.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb echt heel veel respect voor je.
    Het is echt heel erg wat er met je is gebeurd en ik kan niks anders zeggen dan heel veel sterkte.
    Ik hoop echt voor je dat die hele situatie een keer afgelopen is en dat je je eindelijk een keer wat prettiger voelt.

    Ik heb heel veel respect voor je, dat je alsnog door gaat hoe kut het leven ook is. Ik kan niet veel anders dan je sterkte en succes wensen. Ik hoop dat ook jij op een dag gelukkig en vrolijk kunt zijn, want dat verdien je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, bedankt voor jullie reacties, stiekem hebben jullie me daardoor nieuwe moed gegeven om door te zetten. Echt ontzettend bedankt!

    @ Junns:
    Jeugdzorg heeft me naar het OOOC (een open-instelling) gestuurd vorig jaar, dus ze hebben me wel tijdelijk een keer uit huis gehaald. (Niet dat het hielp.) Het was eigenlijk meer een straf omdat ik niet naar school ging in de plaats van een oplossing omdat het niet zo goed liep thuis, maar van de gehele situatie wisten ze nog niets toen.
    Tijdens mijn periode in het OOOC heb ik mijn consulente van de Jeugdzorg gecontacteerd dat ik niet meer thuis wou zijn en dat ik eventueel naar een pleeggezin wilde, maar ze nam het niet serieus en dat neemt ze nu nog altijd niet. Ze denkt dat het het beste is als ik gewoon thuis ben en samenleef met mijn ouders opdat het beter wordt, waarvan ze niet doorheeft dat die tactiek al héél lang faalt.
    Verder ken ik geen opties die me mogelijk uit huis kunnen plaatsen.
    (Oh ja, misschien handig om te weten ma familie is geen optie omdat ze me verachten omdat er zoveel vuile roddels in de familie rondgaan.)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Mudblood schreef:
    Dat is echt zwaar heftig meid...
    Heel veel sterkte, nu en in de toekomst.
    En je mag je hart altijd luchten, dat weet je!


    Follow your dreams. They know the way.