• -

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:25 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    respect.
    je weet heel goed wat je hebt en wat je wil. het is vreselijk dat er zo veel verschillen zijn tussen die twee. ik snap enkele dingen niet.
    je wil een normaal schoolmeisje zijn.. maar waarom waag je het niet op een normale school? -oke, je hebt het geprobeert, maar ondanks alles is dat toch iets dat je blijkt te willen-
    & je moeder.. krijg je geen liefde van haar? is er iets met haar? want ze wordt niet vermeld.
    als ik jou was, zou ik terug op internaat gaan. op een andere school.
    new place, new friends.. je zinnen op iets anders zetten. misschien vind je vriendinnen die je weer gelukkig kunnen maken; vriendinnen waar je dit hele verhaal ook bij durft te doen. je best doen op school, want voor iedereen is er hoop. ik zou genieten van de tijd op internaat, en als je thuis bent.. probeer het op een andere manier. probeer die ruzies te voorkomen. ik weet niet hoe het helemaal zit, en natuurlijk kan ik moeilijk inschatten hoe erg het is. maar gurl, ga ervoor. er is zeker hulp, denk niet al te negatief.. ookal ziet het er niet al te geweldig voor je uit.
    droom.

    je kan altijd een pb'tje sturen. en if you really want, geef ik je mijn msn. ik wil echt wel naar je luisteren en je mijn mening geven.
    if ya want.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 21:15 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het echt heel knap dat je het vertelt, ik heb echt respect voor je <'3

    Ik heb echt dik respect voor je meid! <3
    En damn, ik hoop dat het gezeik voor jou een keer is afgelopen je weer gewoon zonder zorgen je leven op kan pakken en een goede nieuwe start kan maken.
    Je mag je hart hier altijd luchten, you know that! :3


    Only those who listen can hear

    Wow, wat een verhaal en echt waar : meid respect <3 Ik hoop dat het allemaal beterd met je want dat verdien je hard.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.