• -

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:25 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    wowie, lieffie, respect. O.o en echt, zwaar respect. en ik dacht dat mijn vader kut deed.
    Eerst en vooral, net zoals de rest al zegt, ik hoop echt van harte dat alles met je beter gaat gaan, nee, ik hoop, niet, dat MOET gewoon. en anders adopteer ik je.
    ik weet eigenlijk totaal niet wat te zeggen. ik ben gewoon woordeloos. srs. het is echt sterk van je, ik vind je totaal niet zwak, maar net beresterk.

    en ergens doe je me denken aan een vrouw die ik ken, zij is ook zo kut behandeld geweest door haar familie, zo mogelijk nog kutter en dan zonder die ziekenhuishulp, en zij is nu een van de mooiste en sterkste vrouwen die ik ken, en ergens weet ik dat jij zoals haar gaat zijn op een dag. Ik kan alleen maar zeggen, ookal ga je niet naar school, probeer alsjeblieft een diploma middelbaar onderwijs te halen, vraag in het ziekenhuis voor n soort thuisscholing ofzo. en als je terugmag naar internaat, smeek dan om ook te blijven tijdens de vakanties, of vraag aan vriendinnen enz.

    sterkte (K) (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wauw, respect. Heel veel sterkte ook.
    Zijn er in jouw buurt geen leefgroepen? Ik zit er zelf ook tijdelijk, omdat ik niet kon wennen aan het feit dat mijn vader het syndroom van Korsacov heeft. Nu ben ik eraan gewend en ben ik bezig met terug naar huis gaan, tenzij mijn vriend de ballen krijgt om zijn ouders te vragen of ik bij hun kan wonen. Mijn verblijf op de leefgroep heeft niet veel opgeschoten, maar dit is voor iedereen anders. Ik denk dat jij er wel veel aan zult hebben, als ik heel eerlijk mag zijn..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MaakGeloof schreef:
    Allereerst: ik heb zwaar respect voor jou dat je dit allemaal durft te zeggen.
    En ten tweede: juist door het feit dat je zelf zegt dat je het zo niet meer wilt, heb je al een stap in de goede richting gezet. Je zegt dat je zelf weet dat je je kut voelt, en dat dat nog heel lang gaat duren. Maar omdat je alles onder ogen ziet, ga je al de goede richting uit. Nu moet je nog de juiste mensen vinden die je kunnen helpen. Ik hoop voor je dat je die vind, want ik hoop voor je dat je hier uit komt.

    Assassin schreef:
    Wauw serieus, respect. Vooral dat je alles durfde te zeggen.
    Het lijkt me inderdaad echt hard en moeilijk, het is niet raar dat je niet naar school ging vind ik, het is pas raar dat ze je niet begrijpen en niet kunnen helpen.
    Echt heel veel sterkte, je verdient het echt dat het snel beter gaat. <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    GLOOMYBEARR schreef:
    dikke respect voor jou <3

    Wauw Je heb al deze dingen meegemaakt en je bent pas 14? Ik zou allang zelfmoord hebben gedaan =X Maar meid hou het vol er komt ooit hulp..,,meid ik kan misschien niks voor je doen dan Hopen & Wensen dat je ooit in leven Blij & Gelukkig word.,, maar een ding kan ik doen als je ooit iemand nodig heb om iets te vertellen sta ik klaar voor jou (flower):$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 1:20 ]


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Wow, dat is een lang bericht o.O
    Ik neem even een abo, dan lees ik het als ik terug ben van werken ;p


    Inspiration can hit you any time

    Nooit opgeven!
    Je hebt het heel zwaar, maar aan het maakt je alleen maar sterker.
    Dingen komen altijd weer goed, al lijkt het van niet.

    Ik heb echt respect voor je dat je dit aan kunt. Dat had ik niet gekund. Echt heel veel sterkte.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    FireDust schreef:
    Wat een bericht O.O -geen zin om te lezen-


    I´m nothing special.

    enw eet je het leukke aan Q is ze luisteren wel naar ja hmm hoe oud ben jje msch kan je proberen werk te vinden en te werken en een leuke kamertje huren:$?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    tja ik zag net pas dat je 14 ben maar vanaf je 14de kan je al werke


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Echt diepe respect, en dat meen ik serieus! Ik vind het echt knap dat je in zo'n situatie nog zo veel positieve gedachtens had om bijvoorbeeld steeds weer naar school te gaan enz.
    Boh, ik weet eigenlijk niet wat ik hier verder op moet zeggen, en ben echt sprakeloos hiervan.

    Iniedergeval heel veel sterkte! <3 Hier kom je wel uit, dat weet ik heel zeker. Misschien niet vandaag of morgen, maar ik weet zeker dat je de juiste mensen vind die je kunnen helpen, en samen met hen kom je er wel uit (:


    Inspiration can hit you any time

    heel veel respect voor je!
    en op een of andere manier begrijp ik je heeeel erg goed!
    mijn broer heeft ook heel veel foute dingen gedaan en is ook het huis uit gezet..

    hou je taai!!
    en als je er met iemand over wilt praten ben ik er voor je^-^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ach meissie toch, ik heb echt fucking veel respect voor je , net zoals de anderen ! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Dit is echt erg. Meisje, huil niet om je vader, je doet te veel moeite voor em. Blijf sterk in je schoenen staan en niet te veel denken aan je broer. Probeer ook goed te maken met je broer en te praten met je vader of je moeder. Als hij weer ontploft ga dan meteen naar boven, doe muziek op, en doe de deur opslot. Zo kan hij je niks aan doen. Ook melden aan kinder telefoon. Hun geven ook advies en ze weten wat voor situaties je meemaakt. Ik sta echt altijd voor je klaar !

    Omijngod, en dit zegt een wijf van 13 , Ik praat net als een volwassene o.O

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 19:27 ]