• Voor het eerst sinds lange tijd zit ik weer eens in een schrijfflow. Dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad, ik heb lange tijd last gehad van een writersblock. Maar nu ben ik weer fanatiek aan het schrijven geslagen, inspiratie te over! Het voelt heerlijk (:

    Hebben jullie ook wel eens van dit soort momenten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, heerlijk is dat.
    behalve als het midden in de nacht is of als ik stiekem moet leren.

    Nu, haha :'D ik kan niet slapen.
    Maar ik ben nu te druk bezig met pokémon. :x


    Destroy what destroys you.

    Zekers, ik zit nu in een writersblock helaas :S Maar daarvoor stroomde het over van ideeën xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hm... Je mag wel een Essay voor me schrijven :D
    Ok, geintje. Doe ik je niet aan.
    Ik wou dat ik weer teug in de flow kwam...


    #WWED - What Would Emma Do?

    schrijfmood is alleen leuk als ik niet hoef te leren, als het midden in de nacht is pak ik gewoon de laptop erbij en begin ik te typen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    schrijfmood is alleen leuk als ik niet hoef te leren, als het midden in de nacht is pak ik gewoon de laptop erbij en begin ik te typen. :'D

    Dat heb ik vannacht dus gedaan :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Die heb ik, heel soms. Ik hou daar echt van.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Uneventful schreef:
    schrijfmood is alleen leuk als ik niet hoef te leren, als het midden in de nacht is pak ik gewoon de laptop erbij en begin ik te typen. :'D

    Hm, de laatste tijd heb ik dat niet echt meer. Maar ik werk ook niet aan een verhaal ofzo. Ik doe mee aan een schrijfwedstrijd en schrijf af en toe een stand-alone. Maar voor de rest schrijf ik alleen nog maar mijn gevoelens en gedachtes van me af.


    wth.