• HELP. HELP!!!!! M'n kot ligt vlak boven de boxen van de bar van ons kot en ELKE DINSDAGAVOND IS 'T BARAVOND EN ELKE DINSDAGAVOND SPELEN ZE OP ZN MINST VIER KEER IK MOET ZUIPEN EN IK KOM ER HELEMAAL GEK VAN. WAT EEN K*TLIED IS DAT IN VREDESNAAAAAAAAAAM?!!!??!!
    EN DAT GAAT TOT TWEE UUR DOOR HE (chance da'k oordoppen heb)

    Mijn excuses. Frustraties. UGH. Moest eruit.
    Hoe gaat-ie met jullie op dit late uur?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oooooooooh deze frustratie ken ik. *geeft glas Roos-Vicée* Het komt wel goed schatje.

    Dr is een reclame van EyeLove Opticiens. Dat zijn opticiens die in een andere winkel zitten, zoals de Etos. En nu heeft het reclamebureau besloten om RENÉ FACKING FROGER te gebruiken. Zo gaat ie:
    "Ik kom voor een multifocaaaaaaaaaaaaaaaale bril."
    "Dat is geen probleem, bij EyeLove opticiens kunt u altijd terecht."
    -intermezzo met iets wat ik niet weet-
    "Zo, nu kunt u weer van veraf zien."
    "Maar ook van dichtbij." *vette knipoog*
    *logo in beeld*
    *zingend* "Ik ga naar EyeLoooooove."

    Dit is tegenwoordig mijn reactie als ik die reclame hoor/zie/ruik/voel: klikje

    SCHIET HET AF ALSJEBLIEFT


    Deep inside, I've never felt alive

    OH MY GOD die Multifocaaaaaaaaaale bril reclame is zoooooo irritant. I feel you


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat is krieke komen?

    Wel klote, zeg. Ik zou ook gek worden.


    ars moriendi

    Dreadful schreef:
    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)

    Ik snap je volkomen, ik vond het eerst best een mooi nummer maar het wordt nu gewoon té vaak gedraaid en ik word er gek van


    Life is a beautiful struggle

    Dreadful schreef:
    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)


    Ik vind het nummer best leuk zonder Geike, maar het wordt inderdaad wel te veel gedraaid momenteel


    26 - 02 - '16

    Dreadful schreef:
    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)


    DIT. Op mijn stage-plek hoor ik het minstens zo vaak. Om zot van te worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nu zit ik met dat dom lied in mijn hoofd. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dreadful schreef:
    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)

    JA UGH. Eerst vond ik het wel oké, maar het is zo irritant nu. Ugh.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dreadful schreef:
    Ik ben blij dat je hier bent....
    Nee, serieus. Ik heb namelijk PRECIES hetzelfde met BLØF’s Zoutelande ft. Geike Arnaert. Op mijn werk staat altijd de radio aan voor de dieren en momenteel komt het nummer minimaal 5 á 6 keer PER DAG voorbij. No, thank you. (cat)

    Dat heb ik dus met dat nummer "Say Something" van Justin Timberlake en Chris Stapleton.

    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 20:56 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    sorry, ik vind het een geweldig nummer en draai hem heel de dag door XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn vriend is evenementenmanager en werd bij de Kroegentocht gevraagd personeel en shit te regelen. Om vast in de stemming te komen heeft hij 2 weken lang
    carnavalhits gedraaid. Soms kwam hij om 2 uur 's nachts thuis van werk en was ik nog of werd ik wakker. Had meneer het lef om te zeggen "moet je horen wat voor vet carnavalnummer weetikveelwie me heeft laten horen" en ik wil gewoon slapennnnnn. Op Carnaval zelf gewerkt en hem daarna verboden tijdelijk carnavalmuziek te draaien want ik werd leip haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iedere keer als ik de titel van dit topic zie, komt dat lied in mijn hoofd. Ga weg! D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury