• In een jaar. Vroeger waren de mensen samen een grote groep, en nu zijn er altijd ruzie's enzo. Vroeger gaven mensen niet zo veel om abos/Kudos/Reactie's, nu wel. Quizlet is gewoon heel wat veranderd, aan de ene kant is dat leuker want nu zijn er meer mensen maar aan de andere kant weer ook niet. Vinden jullie ook niet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Just shut up! Met zeiken over dat het veranderd is haal je het 'oude' echt niet meer terug. Deal with it or leave. (no_chears)


    -

    Tsjaa, eigenlijk een beetje hetzelfde. Tijden veranderen, en het is wel gezellig. Ik ben ergens in Januari gestart, maar heb er ook opgezeten in 2009. Maar nu was ik mijn gebruikersnaam kwijt, en heb een nieuw account gemaakt. Maar ik vind het nog steeds gezellig. Jaa, het is veranderd. Maar het is nog steeds een site waarvan ik heb: oeeh, als ik uit school kom ga ik nog even op Quizlet, en dan pas ga ik aan iets anders bezig. En dat heb ik mijn andere dingen niet. Jaa, het is veranderd maar ik vind het nog steeds echt super leuk!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quizlet is en blijft leuk, de kudo's abo's en reactie's maken het juist motiverend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Authors schreef:
    Wat mij opvalt; mensen bestempelen discussies heel snel als ruzies
    Ben ik het helemaal mee eens. En natuurlijk veranderen mensen en mensen worden ouder. Maar het is ergens net zo leuk als dat je het zelf maakt. Wanneer je je niets aantrekt van de dingen die minder geworden zijn is het hier nog steeds even leuk en gezellig als vroeger. Wel wat minder intiem, maar dat komt gewoon omdat de site nog steeds groeit en er in een paar jaar een paar honderd leden bij gekregen heeft.


    Wie du mir, so ich dir.

    Authors schreef:
    Wat mij opvalt; mensen bestempelen discussies heel snel als ruzies

    Dat is een feit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Reindeer schreef:
    Ik realiseer het me niet zo. Ik was vorig jaar ook niet heel erg actief op het forum, geloof ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Alles verandert


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik irriteer me ook dood aan die kudo's.
    MENSEN GEVEN KUDO'S WANNEER ZE IETS GOED/MOOI VINDEN!!
    NIET OMDAT ER OM WORD GESMEEKT!!


    There's power in the words you whisper.

    Het is wel veranderd. Moet ik zeggen.


    SLOAN.

    Het is veranderd. Ja het is leuk maar soms ook niet. Maar voor de rest moeten we het accepteren ^^


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Het is veranderd. Ja het is leuk maar soms ook niet. Maar voor de rest moeten we het accepteren ^^


    De wijze woorden van Louisaaa.


    There's power in the words you whisper.

    Eh, ik wil niet vervelend zijn maar.. over hoeveel vroeger heb je het dan? Want een jaar geleden was Quizlet precies zo, en 3 jaar geleden was Quizlet ook precies zo.


    Life is hard and then we die

    Jedi schreef:
    Alles verandert


    Dit. ^


    wth.

    Vroeger waren er even veel ruzies als nu.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.