• Heeej, Ik zoek een mail/pb-vriendin. Ik mag mn adres namelijk niet geven van mn ouders, :c

    Ik zal ff wat over mezelf vertellen:
    Ik ben Daphne, 12 jaar, in oktober 13 btw. Ik ben een directioner, lovatic & mixer, maar eigenlijk vind ik het meeste muziek wel leuk xd. Check mn profiel als je wilt weten wie ik allemaal goed vind. Ik hou ook heel erg van verhalen schrijven, zingen, dansen, lezen, tekenen en tv kijken. ;D
    12/13 is misschien een beetj jong... aangezien ik allemaal meiden van 19 zie, maarja hopelijk zijn er meer mensen van mij leeftijd hierr. Ik zoek eigenlijk een meisje, ongeveer mijn leeftijd. Liever niet jonger dan 11 of ouder dan 14. Ik heb niveau VWO, eerste jaar, dus ik heb best veel huiswerk, daarom kan ik soms misschien niet zoveel reageren, maar ik check mn email elke dag wel. Soms ben ik heeeel hyper xd, en dan word ik dus echt heeeel druk. Normaal ben ik een beetj verlegen, behalve als ik je langer ken. Maar via mail/pb ben ik vast niet verlegen, hahah. Ik heb bijna nooit ruzie, en word (meestal) ook wel vertrouwd door mijn klasgenoten. Ik heb een enorme crush op 2 jongens.... dus ik zoek ook niet naar jongens die me berichtjes gaan sturen xd.

    Als je met mij wel wil mailen of pb'en: laat ff een berichtje achter. =)

    Kisses, Daphne.


    Don't worry, you won't be lonely

    Wauw, je bent 12? Ik heb je echt ouder geschat.Nou, in elk geval, ik ben 17 :Y)


    -

    Hahah, ik word heel vaak ouder geschat xd. Misschien ben ik meer volwassen dan anderen van mij leeftijd ofz.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 9:54 ]


    Don't worry, you won't be lonely

    Ik ben een jongen.
    Maar je mag altijd mailen hoor :P
    Rick


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    x1DGeak schreef:
    Hahah, ik word heel vaak ouder geschat xd. Misschien ben ik meer volwassen dan anderen van mij leeftijd ofz. xp


    Ik schatte je niet ouder dan 11 (cat).

    Sorry, ik ben meer opzoek naar een mailvriend(in) met een karakter van mijn leeftijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hello, i'm Lotta, nearly 12 year young and a 1D/HP freak. Maareuh, ik ga eerlijk gezegd véél liever met oudere mensjes om :Y). En ja, ik was heel blij om te zien dat iemand van mijn leeftijd ongeveer op zoek is naar mail/PB vriendinnen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it