• Ik ga er dan ook maar eens aan beginnen, benieuwd wat jullie ervan vinden :)

    Naam: Ilse
    Bijnamen: Silver, EsLi, Ilsje, kleine Ilse
    Leeftijd: 18 (1 oktober 19 :D)
    Woonplaats: Almere
    Kort iets over mezelf:
    Kort? Kan dat dan? xD
    Goed, ik ga een poging wagen. Ik ben Ilse, bijna 19 (nog 20 dagen :D Krijg ik dan felicitaties?) en ik ben vaak heeeeel druk xD Dus als je een klein meisje met bruin haar voorbij ziet stuiteren, ben ik het =D
    Schrijven doe ik eigenlijk pas een paar jaar. Mijn beste vriendin schrijft ook, al heel lang, en zij raadde me aan om al mijn gevoelens eens op papier te zetten omdat ik nogal met mezelf in de knoop zat. En sindsdien ben ik niet meer opgehouden =D Ik schrijf van alles: gedichten, korte verhalen, lange verhalen en ik probeer iedere november mee te doen met NaNoWriMo.
    Mijn hobby's zijn paarden, muziek, schrijven, magie/fantasy, manga/anime, uitgaan, winkelen en leuke dingen doen met vrienden.
    Volgens de meeste mensen ben ik lief, raar, gek, grappig, druk, tikkeltje arrogant, behulpzaam en altijd in voor lol :P En eigenlijk vind ik dat ook wel een goede beschrijving.
    In het dagelijks leven studeer ik, werk ik, rijd ik paard en zie je mij nooit zonder mijn iPod (omdat ik er 2 heb, is er altijd wel een opgeladen :D).
    Omdat ik vind dat ik wel weer genoeg over mezelf heb verteld, houd ik nu op met ratelen. Ciaoo! Veel liefs van Ilse

    Stand alones: Vandaag wil ik alleen zijn
    Fanfictions: Ik lig op mijn rug in het gras...
    Lopend verhaal: I wish I was perfect like you (geen fanfic)
    Gedichten: Heb er nu 9 op staan =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JIppi :D
    Whallah ,, ik lieft dat woord xD
    Ik ging lezen ,, En een reactie plaatsen ,,
    Snoepig hè??
    (K) Xx mij

    Goed stukje over jeself :D


    Crack a bottle

    Dankjee wel! Lief van jou <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jij lijkt mij een vet cool kind! ;)
    Sirieus! (H)
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Sorry de x bleef steken! xD)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jij lijkt mij een vet cool kind! ;)
    Sirieus! (H)
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Sorry de x bleef steken! xD)

    Dankjee wel :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg