• Ik heb dit bericht ook op de Sims 3 site gezet, maar misschien zijn hier ook wel mensen met Sims 3 kennis :).

    Ik heb gisteravond Sims 3 Levensweg gekocht en gedownload maar zodra ik op installeren wil klikken zegt hij het volgende:
    In ISSeptupHelper is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
    Je weet wel zo'n "Rappot verzenden/niet verzenden" vakje.

    Ik heb daarna mijn Sims 3 geupdate maar nog steeds krijg ik dat vakje als ik hem wil installeren.

    Kan iemand me helpen?


    I recycle my thoughts.

    Wat raar o.o
    Kan je niet even googelen op wat hij te zeggen heeft, of staat het niet in het boekje? Wacht, je hebt geen eens een boekje bij Levensweg.. misschien in 1 van de andere boekjes?
    Want ik weet niet wat het betekent, dus kan je ook niet helpen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dus je hebt het origineel gekocht? Ik weet niet of je videokaart hem aankan of dat je genoeg geheugen hebt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Dus je hebt het origineel gekocht? Ik weet niet of je videokaart hem aankan of dat je genoeg geheugen hebt.

    Ja heb het origineel gekocht! Nou ik heb al de Sims 3 en had ook de Sims 3 Luxe Accesoires maar die heb ik er vorige week afgehaald ofzo. En mijn laptop is redelijk nieuw en de kwaliteit is goed, dus denk niet dat het aan de videokaart ligt!


    I recycle my thoughts.

    Nevada schreef:
    Wat raar o.o
    Kan je niet even googelen op wat hij te zeggen heeft, of staat het niet in het boekje? Wacht, je hebt geen eens een boekje bij Levensweg.. misschien in 1 van de andere boekjes?
    Want ik weet niet wat het betekent, dus kan je ook niet helpen.

    Ik heb gegoogled maar daar kan ik ook niets vinden. Op het Sims 3 forum had, zover ik heb gelezen, niemand last van dezelfde problemen. : (

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 11:58 ]


    I recycle my thoughts.

    Typ de vraag in op Google :')


    Not all those who wander are lost.

    Heb je hem nu gedownload of vanaf cd geïnstalleerd? Want dat is me nu niet helemaal duidelijk en maakt vaak wel 't verschil of 't werkt of niet. Veel downloads werken vaak niet goed (tenzij je weet hoe je ze moet gebruiken).


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sowieso zou ik alleen maar dingen kopen in de winkel, je weet nooit wat voor troep er allemaal wel niet op je computer word gegooid


    Not all those who wander are lost.