• okee even een vraagjee.
    ik hoorde van mensen dat er eind van het jaar weer een wereldtour van tokio hotel komt en dat ze ook in nederland komen!
    ik weet nou niet of het waar is maar ik hoop het natuurlijk wel:)
    maar mijn vraag dus
    wie zou er dan samen met mij willen gaan??
    okee misschien ken ik je niet maar dan kan ik je altijd op msn toevoegen ofzo en misschien wordn we wel vrienden:) jeujj haha
    ik woon in zuid holland in delft.
    dus als je vlakbij delft woont ofzo of je wilt samen grijp je kans!!

    okee dat klonk waarschijnlijk heel raar maarjaa joh


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Weetje, ik zou maar wachten tot het officieel is.


    Gradually, then suddenly..

    Ojah? Wel, als het zover is ga ik sws heen, maar ik woon in Friesland, dus niet zo dicht bij Delft, haha :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil wel mee (krul)
    Ik woon in Noord-Holland, Haarlen. Dus het valt nog mee met hoe ver het is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wacht nou maar eerst op een officieel bericht, want ik heb zo'n gevoel dat er aan het eind van het jaar geen wereld tour plaats gaat vinden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik woon in den haag dus dat is vlakbij. Alleen heb ik niks meer met Tokio hotel ;x al zou ik mischien wel gaan, gewoon om te kijken wat er an ze is geworden, en ik kan me herinneren dat de vorige 2 conserven ook heel gezellig waren.
    Maar dan licht het er ook aan hoe deur ze zijn ;3
    Want toen betaalde ik 40 euro voor een kaartje dat heb ik er nu niet meer voor over ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sombres schreef:
    Weetje, ik zou maar wachten tot het officieel is.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het was een gerucht, ik dacht eerst ook dat ze echt zouden komen, maar nu blijkt dat daar helemaal niets van klopt D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Soundeffect schreef:
    Ojah? Wel, als het zover is ga ik sws heen, maar ik woon in Friesland, dus niet zo dicht bij Delft, haha :3

    Sombres schreef:
    Weetje, ik zou maar wachten tot het officieel is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ikke wil wel mee! ;D
    Maar ik woon wel bij Emmen in de buurt....


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er komt pas een concert wanneer er een album is uit gekomen met allerlei nieuwe liedjes. En er is een officiele forum voor waar ze al het nieuws van TH posten.

    Styles schreef:
    Ik woon in den haag dus dat is vlakbij. Alleen heb ik niks meer met Tokio hotel ;x al zou ik mischien wel gaan, gewoon om te kijken wat er an ze is geworden, en ik kan me herinneren dat de vorige 2 conserven ook heel gezellig waren.
    Maar dan licht het er ook aan hoe deur ze zijn ;3
    Want toen betaalde ik 40 euro voor een kaartje dat heb ik er nu niet meer voor over ;x


    woehoee dan kunnen we samen! maar ik ga ook kijken hoe duur het is hoor, want 40 euro heb ik er denk ik ook niet echt voor over :$
    en hopen dat het wel echt is


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Als het waar is wil ik er wel heen, maar eerst maar zien dat er een album uitkomt.


    (Be)lieve in (you)rself

    Het is een gerucht.


    Some angels have no wings.

    als ze komen, ga ik ook. maar ik wil het wel eerst zeker weten :)