• Vandaag was een lekkere warme dag en ook ik besloot om vandaag mijn kamer te verruilen voor het strand. Ik heb me redelijk vaak ingesmeerd omdat ik erg snel verbrand - dit heeft alleen niet geholpen. Ik heb een hoge factor gebruikt dus ik heb geen idee waarom ik blijf verbranden. Toen ik eenmaal thuiskwam had ik door dat mijn transformatie tot kreeft volbracht was. Ik ben echt enorm rood.

    Zijn er misschien hier mensen die hetzelfde hebben? En hebben jullie ook tips? Want ik heb geen zin om de hele vakantie in de schaduw te verschuilen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Niet echt last van. Ik vrees dat sommige mensen nou eenmaal een erg gevoelige huid hebben en dat zonnebrand dan ook niet meer helpt. Of het ligt gewoon aan je zonnebrand. Misschien eens een ander merk proberen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mweh ik heb het zonnebrand op gegeven. Zo gek vaak blijf ik niet lang buiten.. + het enige wat bij mij verband was mijn schouders/rug hoe vaak ik het ook insmeerde.
    Ik zeg was, want vorig jaar verbrandde mijn bovenbenen ineens en dit jaar voor paar weken geleden is dat gedeelde boven me boobies (heet dat gewoon borst?) is gewoon verbrand geweest :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het al opgegeven, de strijd tegen het verbranden.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:42 ]


    26 - 02 - '16

    witte lichte kleding helpt. We hadden vandaag een boot trip met 35 graden volle zon in Turkije en m'n pa zei; dit witte shirt helpt vele malen beter dan zonnebrand. Ik had m'n benen niet ingesmeerd, die zijn nu ook licht verbrand XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echt een lijkkleur omdat ik nooit bruin word en bij het minste straaltje zon verbrand, dus ik ken je probleem. Zeker als je bent gaan zwemmen moet je tussendoor in ieder geval opnieuw insmeren, en na het strand moet je misschien ook aftersun insmeren. Oh, en probeer niet tijdens de middag te zonnen, dan verbrand je sneller. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aftersun gebruiken. Verder heb ik geen idee eigenlijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je hoort ook helemaal niet zo lang in de zon te zitten, dat zeggen de meeste zonnecrèmes trouwens ook. Volgens mij kun je er niet veel tegen doen, behalve uit de zon gaan dan :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ondanks ik erg bleek ben kan ik om de een of andere reden niet verbranden, ik ben nog nooit verbrand geweest bij mijn weten.:'D zelfs zonder zonecreme.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 19:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, ik heb ook last van de zon. Het maakt niet uit hoe goed ik me insmeert, ik verbrand toch. Mijn advies zal zijn om je gezicht zo dik im te smeren dat je op sinterklaas lijkt en de sunblock flink inwrijven voordat je de zee in gaat. Anders heb je even goed niks kunnen opzetten xp.
    Als ik jou was, zou ik mijn benen ook goed insmeren en wat jouw bovenlichaam betreft: doe een shirt aan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 19:06 ]


    -

    Zonnebrand vervaagt redelijk snel, dus je moet je echt regelmatig insmeren als je zo snel verbrandt, als je dat nog niet deed. Vooral als je in de zee springt gaat het natuurlijk snel. Je zult met jouw huid ben ik bang altijd de zon zoveel mogelijk moeten vermijden, maar ik kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt, dus gewoon een luchtig wit shirt aantrekken en een beetje in de schaduw blijven tussen 11 en 14 is een oplossing. Verder raad ik je als het om zonnebrand merken gaat Lancaster aan, wat nogal prijzig is, maar ze staan wel echt bekend om de kwaliteit.


    i put the fun in funeral

    Hier meld kreeft 2 zich. Ik heb me gewoon niet ingesmeerd, waarvoor ik mezelf echt vervloek. Al betwijfel ik of het überhaupt werkt bij mij, want ik verbrand best snel :').

    Kilicious schreef:
    Hier meld kreeft 2 3 zich. Ik heb me gewoon niet ingesmeerd, waarvoor ik mezelf echt vervloek. Al betwijfel ik of het überhaupt werkt bij mij, want ik verbrand best snel :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ladris schreef:
    Vandaag was een lekkere warme dag en ook ik besloot om vandaag mijn kamer te verruilen voor het strand. Ik heb me redelijk vaak ingesmeerd omdat ik erg snel verbrand - dit heeft alleen niet geholpen. Ik heb een hoge factor gebruikt dus ik heb geen idee waarom ik blijf verbranden. Toen ik eenmaal thuiskwam had ik door dat mijn transformatie tot kreeft volbracht was. Ik ben echt enorm rood.

    Zijn er misschien hier mensen die hetzelfde hebben? En hebben jullie ook tips? Want ik heb geen zin om de hele vakantie in de schaduw te verschuilen.


    Too bad, moet wel.
    Ik ben echt zo lucky, ik ben half Turks en ik verband echt zo wat NOOIT :'D Alleen me schouders en m'n neus. Ik word echt super snel bruin, meestal al in één dag in de zon liggen. Hehe. Ik zat op school in de pauze buiten en m'n horloge staat al op mn huid :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)

    Too bad, moet wel.
    Ik ben echt zo lucky, ik ben half Turks en ik verband echt zo wat NOOIT :'D Alleen me schouders en m'n neus. Ik word echt super snel bruin, meestal al in één dag in de zon liggen. Hehe. Ik zat op school in de pauze buiten en m'n horloge staat al op mn huid :')


    De dingen die ik zou doen voor jouw huid.. Ik heb me regelmatig ingesmeerd en nog wel met water resistent zonnebrandcréme. Maarja, ik zal er wel eentje moeten kopen van een beter merk aangezien die meestal een betere kwaliteit hebben huilen dit.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Raad eens wie er op een van de heetste dagen haar campingplaats leeg heeft moeten ruimen?
    Gelukkig word ik niet heel snel rood. (:
    Ik denk ook aan een aftersun, om de zoveel tijd opsmeren, en uit de schaduw blijven.
    Ondanks dat je rood bent, heb je je toch vermaakt op het strand?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'