• Hee!

    Ik wil binnenkort beginnen aan een Hongerspelen fanfiction (dus écht over de Hongerspelen zelf en met een zelf verzonnen hoofdpersoon, omgeving etc.) en nu heb ik dus rollen nodig voor de overige tributen. De beide tributen van District 1 zijn al bezet en de jongenstribuut van District 4 ook, maar de rest is dus nog vrij, waardoor ik dus 21 rollen heb om weg te geven. Dus voor degenen die er interesse in hebben, jullie kunnen dit invullen:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Districtnummer:
    Karakter (uitgebreid!):
    Uiterlijk (uitgebreid en eventueel een foto, dit is echter niet verplicht!):
    Talenten (denk aan wapens, overlevingstechniek):
    Extra informatie (familie, verleden etc.):

    Niet de eersten, maar de besten! En wees origineel aub, zowel met namen als met personages, niet alle personages zijn supervechtmachines, sommigen zijn nu eenmaal ook zwak.

    Bekendmaking van de rollen:
    District 2: Vestidy Castle door Forgive, Jake Morez door Forgive.
    District 3: Opale Johnson door Nevada & Jack Woods, ook door Nevada.
    District 4: Josephine Dallas door Aria.
    District 5: Geal Levité door Nimue & Reno Hills door Mudblood.
    District 6: Myra Silverstreak door Prime & Steve Goldore door superayumi.
    District 7: Amy rime door Sleutelbloem & Cas Rime door Sleutelbloem.
    District 8: Dawn Flynn door Unnoticed & Charlie Strycks door SofieSaade.
    District 9: Levere Gold door Forgive & Drake Live door Forgive.
    District 10: Min Acwel door misscullenxx & Imao Goldring door Sleutelbloem.
    District 11: Raquel Borger door honey95, Marnix Colter door Forgive.
    District 12: Willow Rider door Mutant & Skandar McAvoy door Mutant.


    Hier en daar heb ik de Districten verwisseld, omdat niet alle Districten ingevuld waren, dus als je persoon nu bij een ander District staat, vandaar (: Alle rollen zijn bezet!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:12 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (yeah) bedankt voor de rol!!

    jaa dankje!!!!!!


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Yeah, Raquel is district 11.
    Heel goed en heel mooi
    Vertel maar wanneer het verhaal begint


    Being the fucking hore of Troy doesn't mean I want to fuck you

    WOOOOH THANKS.
    gewoon 3 rollen! (yeah)
    (H)(H)(H)(H)

    Voornaam: Jake
    Achternaam: Morez
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 14
    Districtnummer: 2
    Karakter: Aggresief, brutaal, bijdehand, zelfverzekerd, driftig, opschepperig.
    Uiterlijk: Een korte gespierde jongen met een redelijk donkere huid, zwart haar en donkergroene slangenogen. Hij heeft een grote scherpe neus en acne op zijn gezicht.
    Talent: Niet veel, hij is vooral erg sterk en kan redelijk met een mes omgaan.
    Extra informatie: Jake is erg vol van zichzelf, hij heeft een gevoel dat hij alles en iedereen aankan en heeft nu al uitgeroepen dat hij de winnaar gaat worden, Jake is een van de rijkere kinderen uit zijn district en heeft altijd teveel van alles gehad. Hij is erg snel ontevreden als iets niet gaat zoals hij wilt. Ondanks dat hij zelf denkt dat hij de beste is, is hij dat absoluut niet, hij is erg sterk maar erg dom, ook denkt hij dat hij ongelofelijk mooi is.. wat hij absoluut niet is.

    Omdat ik gewoon zo dol ben op the hungergames, nog maar een rol. (H)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:41 ]

    Voornaam: Marnix
    Achternaam: Colter
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Districtnummer: 11
    Karakter: Een vreemd geval, soms kan hij een stille, rustige jongen zijn, andere keren is hij een drukke agressieve gast, vooral erg onvoorspelbaar.
    Uiterlijk: Lang, dun, slungelig, donkerblond lang haar tot op zijn schouders, diepe chocoladebruine ogen, heel bleek.
    Talenten: Hij is gewend om langere tijd zonder eten en slaap te zijn en kan heel goed vechten, ook is hij goed met een mes.
    Extra informatie: Marnix is schizofreen, al weet niemand dit, zijn karakter verandert vaak en hij kan ineens uitbarstingen krijgen, hij is altijd de stille jongen geweest, maar zijn ouders gaven hem geen aandacht meer en toen begon hij een luide aggresieve jongen te ontwikkelen, en op deze manier kreeg hij weer aandacht. Hij zal niet moorden als hij de stille jongen is maar als zijn andere karakter naar boven komt weet niemand wat er gaat gebeuren.

    -zeg het maar als ik echt teveel maak. xD

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:43 ]

    Voornaam: David
    Achternaam:Doger
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd: 15
    Districtnummer:2
    Karakter (uitgebreid!):David is een stoere jongen die niet snel bang is. Hij is nogal gesloten en vertrouwt mensen heel vaak niet. Hij nogal bruut en zegt zo goed als niks. Zijn hele leven is verlopen naar eht moment dat hij de Hongerspelen wint
    Uiterlijk (uitgebreid en eventueel een foto, dit is echter niet verplicht!): David heeft kort zwart haar. Hij is lang en breed gebouw. Alles aan he m is groot, behalve ijn ognen die klein en hemelsblauw ijn
    Talenten (denk aan wapens, overlevingstechniek): Doordat hij in district 2 woont is hij erg goed getraind. Zijn specialiteiten zjin het mes, de pijl en boog en het speer
    Extra informatie (familie, verleden etc.):David woont bij zijn opa en oma. Hij heeft alleddrie zijn zussen/zusjes verloren tijdens de Hongerspelen. Dat werdt zijn ouders teveel en die pleegde zelfmoord

    Echt super bedankt dat ik al 3 rollen heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Forgive schreef:
    Voornaam: Jake
    Achternaam: Morez
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 14
    Districtnummer: 2
    Karakter: Aggresief, brutaal, bijdehand, zelfverzekerd, driftig, opschepperig.
    Uiterlijk: Een korte gespierde jongen met een redelijk donkere huid, zwart haar en donkergroene slangenogen. Hij heeft een grote scherpe neus en acne op zijn gezicht.
    Talent: Niet veel, hij is vooral erg sterk en kan redelijk met een mes omgaan.
    Extra informatie: Jake is erg vol van zichzelf, hij heeft een gevoel dat hij alles en iedereen aankan en heeft nu al uitgeroepen dat hij de winnaar gaat worden, Jake is een van de rijkere kinderen uit zijn district en heeft altijd teveel van alles gehad. Hij is erg snel ontevreden als iets niet gaat zoals hij wilt. Ondanks dat hij zelf denkt dat hij de beste is, is hij dat absoluut niet, hij is erg sterk maar erg dom, ook denkt hij dat hij ongelofelijk mooi is.. wat hij absoluut niet is.

    Omdat ik gewoon zo dol ben op the hungergames, nog maar een rol. (H)


    Hahaha, deze is echt grappig. Die doe ik erin, dat is wel een leuk type X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    little question, wanneer ga je beginnen? ik kan niet wachten xD

    ^
    |
    |
    |

    zelfde vraag als hierboven!!


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Ik ben nog bezig met schrijven/trailer maken/cover maken, maar ik denk ergens volgende week (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    woow....dankje dat mijn rol meedoet!!!(flower)
    Kan niet wachten om et te lezen


    *I want to go back to Wonderland, even if it's just for a second.*