• en ga maar weer verder. (:
    #yeah


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    als je die bloedd bedoelt, tegen mij deed ze wel aardig :'D

    Niet tegen mij...
    En vele anderen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Jep, ze is gebandt

    Ik zag het... achja, ze lokte het ook zelf uit.

    Kingston schreef:
    (...)
    waarom is ze geband ? ;o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Kingston schreef:
    (...)
    waarom is ze geband ? ;o

    Geen flauw idee


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik wil gewoon dat mijn kamer klaar is, ik ben bang dat het in het weekend pas gebeurd.
    En wil ik eindelijk mijn banden oppompen van mijn fiets. Is die fucking fietspomp stuk.

    Story of my life (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Ik wil gewoon dat mijn kamer klaar is, ik ben bang dat het in het weekend pas gebeurd.
    En wil ik eindelijk mijn banden oppompen van mijn fiets. Is die fucking fietspomp stuk.

    Story of my life (no_chears)


    Aaahhww misschien naar je buren om te vragen of je een fietspomp mag lenen??? :D


    What is youre favo scary movie?

    Oliver Phelps, James Phelps en Rupert Grint zijn in Nederland en morgen in Amsterdam O.O
    Jammer genoeg kan ik morgen niet en is Amsterdam nogal ver weg -.-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Evelon schreef:
    (...)

    Aaahhww misschien naar je buren om te vragen of je een fietspomp mag lenen??? :D

    Nee ik heb nog wel een extra fiets hier staan, maar ik kan er niet tegen dat mijn moeder dan niet gelijk een nieuwe koopt.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb nog wel een extra fiets hier staan, maar ik kan er niet tegen dat mijn moeder dan niet gelijk een nieuwe koopt.

    <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful


    Die wil ik zooooo graag hebben! :9~

    Kingston schreef:
    (...)
    waarom is ze geband ? ;o

    Gevonden, ze is geband voor het uitschelden van andere leden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb nog wel een extra fiets hier staan, maar ik kan er niet tegen dat mijn moeder dan niet gelijk een nieuwe koopt.


    :O ohhw oke... tsja dan hele tijd bij je moeder zeuren misschien helpt dat ^^ gehe


    What is youre favo scary movie?

    O.O
    Ik kom er net achter dat ik het morgen echt f*cking druk heb O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Gaan we dit topic vandaag nog vol krijgen? xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Gaan we dit topic vandaag nog vol krijgen? xD

    Nope x]