• en ga maar weer verder. (:
    #yeah


    Life is a beautiful struggle

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Waarom gelukkig?

    Omdat ik geen 19 wil worden.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ik geen 19 wil worden.

    Awh


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hihi, er waren net drie kinderen.
    Mijn raam stond zo open, dus ik kon ze horen. Hoor ik zo: 'Wat doen jullie? Ik heb nog niet eens aangebeld.' Dus zo aardig als ik ben, ben ik bij mijn raam gaan zitten en heb ik naar buiten gekeken. Er stond dus zo'n meisje en die liep naar onze deur toe. Dus ik zeg zo lief als ik ben: 'Wat ben je van plan?' Zegt zij: 'Belletje leuren.' 'Oke, en vind je dat leuk?' 'Nee.' 'Mooi, ik ook niet, ik zou het dan ook niet gaan doen.' Bleef ze nog even staan kijken. Komen haar vriendjes aanlopen, loopt ze met hun weg. Ik ben blijven kijken tot ze echt weg was. Wat ben ik toch weer lief voor die kinderen xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wat zijn jullie saai...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Leven jullie nog?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Sorry, was even een band plakken. Het geluk is niet aan mijn kant, ik kreeg onderweg een lekke band.


    Your make-up is terrible

    Ik wil koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    Sorry, was even een band plakken. Het geluk is niet aan mijn kant, ik kreeg onderweg een lekke band.

    Awh, jij hebt echt een pestdag


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Awh, jij hebt echt een pestdag


    Eerder een pestanderhalve maand.
    Of een pestleven. ._.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Sorry, was even een band plakken. Het geluk is niet aan mijn kant, ik kreeg onderweg een lekke band.

    Wat is er aan de hand dan? (no_chears) *je topic*
    Je hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wil, trouwens.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Eerder een pestanderhalve maand.
    Of een pestleven. ._.

    <3
    Wij, Quizletters, zijn er voor je


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Genius schreef:
    (...)
    Wat is er aan de hand dan? (no_chears) *je topic*
    Je hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wil, trouwens.


    Things really suck. Meheh erger dan dit kan het leven niet worden denk ik.


    Your make-up is terrible

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    <3
    Wij, Quizletters, zijn er voor je


    Yeah I know, gelukkig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah I know, gelukkig.

    Mooi zo <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    (...)

    Things really suck. Meheh erger dan dit kan het leven niet worden denk ik.

    1 ding scheelt: kan het alleen maar beter worden.


    -