• Doe je het hele jaar lekker rustig aan in vwo4 en hoef je je nergens zorgen om te maken, haal je op je állerlaatste toets een onvoldoende waardoor je een 5 staat voor dat vak. Tel daarbij een verspeelde herkansing, nog twee 5'en en misgunnende leraren bij op en je blijft zitten. Great.

    Is er nog iemand blijven zitten of ben ik de enige kneus die nu lekker zonder vrienden in een kleutertjesklas mag gaan zitten?


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben bespreekgeval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jezus, wat lullig!
    Sterkte!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ahww, das lullig. Had je die twee vijfen ook bij die laatste toetsen gehaald, of stond je al een vijf?


    Nu weet ik tenminste dat ik het nooit rustig aan kan doen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, maar ik moet heel mijn chemie in de vakantie gaan leren en op 1september een nieuw examen afleggen (nerd) Wel erg voor je :/

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:49 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Oppugno schreef:
    Ahww, das lullig. Had je die twee vijfen ook bij die laatste toetsen gehaald, of stond je al een vijf?


    Nu weet ik tenminste dat ik het nooit rustig aan kan doen...

    Voor wiskunde en economie sta ik al het hele jaar een 5, maar die van M&O kwam zo onverwacht dat ik daar dus nu op blijf zitten.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is wel rot. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Probeer het eigen risico gedoe? Als je het volgend jaar niet haalt ga je dan weer terug naar dit jaar?


    SLOAN.

    LittlePirate schreef:
    Jezus, wat lullig!
    Sterkte!


    Food.

    LittlePirate schreef:
    Jezus, wat lullig!
    Sterkte!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nooooh, Amber! Dat is behoorlijk kut voor je. (cat) Ik ben gelukkig over op door, zelfs op Frans mondeling en Aardrijkskunde was ik niet gebuisd. En mijn examen gemiddelde was 70%.
    Maar ik vind het echt heel heel heel erg stom voor je!


    All was well.

    Aahw, dat is echt vreselijk balen zeg!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Naja eigen schuld he =)


    Stop wishing, Start doing..

    Sorry hoor, maar dan stond je er dus al niet goed voor en had je harder moeten werken. Het is gewoon je eigen schuld, vind ik.
    Niet dat het niet rot voor je is, zeker wel juist, maar zorg dat je er wat van leert en doe in het vervolg beter je best!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LittlePirate schreef:
    Jezus, wat lullig!
    Sterkte!


    Love isn't blind, It's retarded.