• Vanmiddag zat ik op Q, en ik had mijn telefoon achter me op mijn kastje gelegd. Mijn zusje komt binnen, loopt langs me heen en gaat weer naar buiten. Ik natuurlijk niks doorhebben. Later ik zoek naar m'n telefoon en ik kan 'm niet vinden. Blijkt het dat zij 'm had, en dat ze naar iedereen bij mij op ping dingen ging sturen. En ook echt van die domme dingen.. like: 'Dilara mag niet op haar telefoon ze komt zo.' En al die shit. Dan word ik echt zo boos hé, I mean.. ze is pas 8?
    Wiens zusje/broertje/neefje/nichtje doet dit ook vaak? ;3


    We accept the love we think we deserve.

    Daar zijn ze voor:
    Om irritant te doen :Y)
    Doen ze bij mij namelijk ook ALTIJD!
    Super irritant..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Mijn broer heeft ooit "Ik ben een bord vies eten" naar twee vriendinnen van me gestuurd. Met mijn telefoon. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn zusje is gewoon vervelend om vervelend te zijn. Kutkind!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn zusjes zelf niet, maar ik was vanmiddag bij me beste vriend en die heeft z'n irrtant kutbroertje. Ik had me mobiel dus neergelegd omdat we even wat gingen halen bij de super ofzo, dus wij lopen buiten krijgt die opeens allemaal rare ping berichten via mijn mobiel binnen. Dus ik voel automatisch in me zakken ik werd pissig dus we gingen snel de spullen halen en gingen dus weer terug. Ik storm half naar boven toe zit dat joch zo van "ja zoek hem maar" dus ik ging hem helemaal uitschelden en kree hem terug. En er stonden allemaal foto's van dat gastje z'n kamer op =.=


    Trust me. I'm the doctor

    HAHA, ik pak juist altijd de BB van m'n broertje :'D maar ik stuur geen berichtjes ofzeuuw.. En ja, soms doet hij ook rare dingen op m'n telefoon.
    De ene keer had hij een foto van z'n middelvinger gestuurd naar ee vriendin. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Gelukkig ben ik de jongste haha, en mijn broer en zus doen dus niet meer van die dingen. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die van mij wonen op verschillende continenten, dus die kans is redelijk klein :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Corvette schreef:
    Gelukkig ben ik de jongste haha, en mijn broerzus en zus doen dus niet meer van die dingen. (bloos)

    Ja met jou zusje had ik ene heel vaag gesprek. ik lag dubbel :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn hebben zelf een blackberry haha dus van die van mij blijven ze af! ;p


    -

    Ik heb alleen een stiefzusje die ik maar af en toe zie dus dit soort dingen heb ik niet.


    Gradually, then suddenly..

    Nee, mijne heeft haar eigen BB ^^ (ze is 13 ya know)


    Life is hard and then we die