• Jap ik mag over naar het 3de, normaal 4de but yeah. Ik facking blij, zit ik ook niet meer bij die belachelijke mensen op de speelplaats. ^^
    Spijtig dat mijn vriendin een B-attest heeft...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jij woont zeker in België? Anders ben ik blond namelijk :'D (ben ik ook maarjah)
    Want wat is een A-attest? :X
    Maar gefeliciteerd! (hoera)
    wel jammer van je vriendin dan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook een A-attest! xD
    Leuk voor je, gefeliciteerd.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik heb ook een A-attest :D, en geen buizen, gelukkig!
    Proficiat!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @hierboven: een A-attest wil zeggen dat je over gaat. Een B-attest wilt zeggen dat je van rochting moet veranderen, en bij een C-attest blijf je zitten.
    -denk ik-

    Proficiat. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Endlich schreef:
    Ik heb ook een A-attest :D, en geen buizen, gelukkig!
    Proficiat!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb ook een A, gefeliciteerd! ;3


    Let the Night embrace you

    Asleep schreef:
    @hierboven: een A-attest wil zeggen dat je over gaat. Een B-attest wilt zeggen dat je van rochting moet veranderen, en bij een C-attest blijf je zitten.
    -denk ik-

    Proficiat. :Y)


    aah zo.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sodom schreef:
    Ik heb ook een A, gefeliciteerd! ;3


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik weet het morgen pas ;3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Asleep schreef:
    @hierboven: een A-attest wil zeggen dat je over gaat. Een B-attest wilt zeggen dat je van rochting moet veranderen, en bij een C-attest blijf je zitten.
    -denk ik-

    Proficiat. :Y)

    bij B kan je ook dezelfde richting blijven doen, maar dan moet je blijven zitten :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Proficiat! Ik heb ook een A-attest.

    Ik heb ook een A
    Het was nipt maar ik heb hem!!!!!!!!
    Op naar het laatste jaar, ik ben zo blij! *O*
    En proficiat voor iedereen!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb ook een A, zonder herexamens en whatever. Ik mag over naar het zesde, mijn laatste jaar. :Y)


    All was well.

    Anchor schreef:
    Ik heb ook een A, zonder herexamens en whatever. Ik mag over naar het zesde, mijn laatste jaar. :Y)

    + ik weet nog niet hoeveel ik heb, daarvoor moet ik deze namiddag naar school (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 9:38 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Gefeliciteerd!
    Ik weet mijn uitslag pas 7 juli ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right