• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 10:07 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ooh hahaha, grapjee.
    En ach je vind die hond wel lief (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    No way, ik kom op beneden tegen half zes en hij kruipt gauw op zijn kleed en gaat liggen slapen en wanneer ik weer naar boven wil gaan joelt ie alles aan elkaar. (cat)


    Everything is worse without music.

    Wedden dat je hem wel lief vind! (cat)(cat)

    En ik ga ff opruimen etc, moet zo werken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja me to, moet me nog klaarmaken ik heb echt geen zin om te werken vandaag. Alweer niet. :Y)


    Everything is worse without music.

    Ik vind het wel chill om vandaag te werken, het is heerlijk koel in de supermarkt (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tenzij er weer Marokkanen of turken zijn die me gaan uitschelden en zeggen dat ik een kankerhoofd heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    Tenzij er weer Marokkanen of turken zijn die me gaan uitschelden en zeggen dat ik een kankerhoofd heb.

    omg, like wtf?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    (...)
    omg, like wtf?


    Ja ze waren met zijn 2'en. En ze legden zo 2 euro neer, terwijl het 2,45 was. En toen wouden ze voor de grap weg lopen, want ja blijkbaar is dat heel grappig. NOT. Zegt zo'n joch dat ik met m'n kankerhoofd moest lachen, het was een grap. Dus toen zei ik; Zulke dingen zijn helemaal niet grappig, op zo'n manier verpest je het alleen maar voor de rest van de buitenlanders. En toen zei die weer dat ik 'n kankerhoofd had en liepen ze weg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ja ze waren met zijn 2'en. En ze legden zo 2 euro neer, terwijl het 2,45 was. En toen wouden ze voor de grap weg lopen, want ja blijkbaar is dat heel grappig. NOT. Zegt zo'n joch dat ik met m'n kankerhoofd moest lachen, het was een grap. Dus toen zei ik; Zulke dingen zijn helemaal niet grappig, op zo'n manier verpest je het alleen maar voor de rest van de buitenlanders. En toen zei die weer dat ik 'n kankerhoofd had en liepen ze weg.

    Omg, wat een rotjochies o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ja ze waren met zijn 2'en. En ze legden zo 2 euro neer, terwijl het 2,45 was. En toen wouden ze voor de grap weg lopen, want ja blijkbaar is dat heel grappig. NOT. Zegt zo'n joch dat ik met m'n kankerhoofd moest lachen, het was een grap. Dus toen zei ik; Zulke dingen zijn helemaal niet grappig, op zo'n manier verpest je het alleen maar voor de rest van de buitenlanders. En toen zei die weer dat ik 'n kankerhoofd had en liepen ze weg.

    WTF waar halen ze het lef vandaan. Dude ik durf dat amper te zeggen tegen iemand aha!


    Everything is worse without music.

    Maar ik ga actie ondernemen nu, althans proberen anders ben ik nooit optijd klaar.


    Everything is worse without music.

    Ik ga mezelf maar eens klaarmaken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Followill schreef:
    (...)
    WTF waar halen ze het lef vandaan. Dude ik durf dat amper te zeggen tegen iemand aha!


    Ja nou, ik ben echt helemaal klaar met die buitenlanders. Sorry dat ik het zeg en misschien lijk ik nu wel op een racist. Maar ik vind het gewoon zo belachelijk dat een stel van die rot kinderen het verpesten voor de rest. Echt, een deel van die buitenlanders zijn hartstikke goed bezig en daar heb je geen last van. Maar gewoon van die rot jochies verpesten alles. *zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga afsluiten. Ik heb nog 9 min om een hoop te doen.
    Dus Adios <3
    en tot vanavond! (wedding)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ja nou, ik ben echt helemaal klaar met die buitenlanders. Sorry dat ik het zeg en misschien lijk ik nu wel op een racist. Maar ik vind het gewoon zo belachelijk dat een stel van die rot kinderen het verpesten voor de rest. Echt, een deel van die buitenlanders zijn hartstikke goed bezig en daar heb je geen last van. Maar gewoon van die rot jochies verpesten alles. *zucht*
    *O*
    Ik begrijp je hoor, ik vind die turken en marrokanen echt UGFHGDCN VRLTHCGXV


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John