• wat kan ik doen (behalve computeren/tv kijken) tegen verveling? (krul)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 13:43 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tekenen, schrijven, lezen, iemands gastenboek volspammen, de hond/kat/cavia uitlaten of een handstand doen. En er zijn nog veel meer mogelijkheden, gewoon je fantasie gebruiken. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 13:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lezen (en ga nu niet zeggen dat je geen boeken hebt, want je kunt zo op je fiets springen en naar de bieb gaan;')
    schrijven
    tekenen
    zingen
    creatief doen
    vrienden bellen
    sporten
    there's soo much to do^^

    Square schreef:
    Tekenen, schrijven, lezen, iemands gastenboek volspammen, de hond/kat/cavia uitlaten of een handstand doen. En er zijn nog veel meer mogelijkheden, gewoon je fantasie gebruiken. :Y)

    Hier komt een afkraking van al je (wel liefbedoelde <3) ideeen.
    Ik kan op zich wel tekenen, maar op dit moment boeit het me niet. Schrijven kan ik alleen op de computer omdat ik de backspace knop te vaak gebruik. Ik heb geen boeken op dit moment en bieb is ook niet open. Ik heb geen hond/kat/cavia en kan al helemaal geen handstand.
    Ik ben echt een hopeloos kind (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    Hier komt een afkraking van al je (wel liefbedoelde <3) ideeen.
    Ik kan op zich wel tekenen, maar op dit moment boeit het me niet. Schrijven kan ik alleen op de computer omdat ik de backspace knop te vaak gebruik. Ik heb geen boeken op dit moment en bieb is ook niet open. Ik heb geen hond/kat/cavia en kan al helemaal geen handstand.
    Ik ben echt een hopeloos kind (krul)


    Oké, geen tekening dus als je daar geen zin in hebt. Maar je hebt nu toch een computer, als je op Q kunt? Oh, je bent waarschijnlijk bezig met een iPod. Nou ja, dan kun je nog steeds wel lezen, want er zijn hier voldoende verhalen. Verder kun je ook altijd nog je tandenborstel of een steen een naam geven en uitlaten, maar dan moet je er wel van uit gaan dat mensen je wel eens raar aan zouden kunnen kijken. En die handstand moet je dus oefenen, dan heb je wel iets te doen. :'D
    Trouwens, je hebt niets gezegd over het gb volspam-gebeuren. Als je wilt, staat dat van mij wel open hoor. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hou een grote schoonmaak :'D. Je komt leuke dingen tegen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.