• Heeee,

    Ik merk dat er best wel veel mensen uit Bergen op Zoom en omgeving op Q zitten, en ik vroeg me af: Met zijn hoevelen zijn we hier? Als we met genoeg zijn kan ik misschien wel een meeting organiseren? Zouden jullie dat willen?

    Geen reacties van 'Ik woon niet in Bergen op Zoom' graag, hou dit topic even overzichtelijk. Danku (A)

    IfOnly
    Uneventful
    BEARD
    Hungergames
    Weheartit
    CountMeIn
    Someday
    Nightcookies
    summerrx

    Wat: (Mini)Meeting
    Waar: Bergen op Zoom
    Wat gaan we doen: Bij de Crusio een ijsje halen en dan de stad in, eventueel iets drinken ergens?
    Wat moet je meenemen: Geld en een goed humeur!
    Wanneer: 17 September 2011, van 13:00 - 17:00 uur.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 8:11 ]

    BEARD schreef:
    (...)
    Ik had trouwens gereageerd op een van je foto's. Like, met je nicht en jou. Heet ze nou Esra? XD


    Nee haha ze heet Kubra, ff looke hoor. ;D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    maar ik zie er allang niet meer zo uit... een stuk minder onschuldig. Oh ik ga eten, zo laat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BEARD schreef:
    (...)
    OH WEL MET MIJ K.

    True, true... :'D
    Zeg... Zijn er toevallig mensen die dan met mij in Bergen op Zoom avond willen eten? Want anders moet ik mijn eten thuis opwarmen of zit ik met zo'n boterham als avoneten en daar heb ik weinig zin in :'D


    Let it come and let it be

    oke waarschijnlijk moet ik thuis voetballen, dan ben ik half 1 klaar, dus ik kan er echt nooit om 1 uur zijn want ik moet ook nog met de bus...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BEARD schreef:
    (...)
    Da's geen slecht plan HAHA. Er zit bij de Zeeman om de hoek ook een nieuw ijszaakje. Ik liep er elke dag lang op weg naar 't Zoomvliet.


    Die ijssalon Emma? Ik ben daar nog nooit geweest, ik ben trouw aan Crusio <3

    CountMeIn schreef:
    (...)
    True, true... :'D
    Zeg... Zijn er toevallig mensen die dan met mij in Bergen op Zoom avond willen eten? Want anders moet ik mijn eten thuis opwarmen of zit ik met zo'n boterham als avoneten en daar heb ik weinig zin in :'D

    Zekers. Gaan we wel iets eten, ging in totaal 6 jaar in Bergen naar school. En nu weer 4.

    @..: Die zat ook bij mij in de klas. Dat zijn tweelingen rite? Kubra pestte mij dus altijd eh. t__t


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NIAM schreef:
    oke waarschijnlijk moet ik thuis voetballen, dan ben ik half 1 klaar, dus ik kan er echt nooit om 1 uur zijn want ik moet ook nog met de bus...


    Hoe laat denk je dat je ongeveer hier kunt zijn?

    Someday schreef:
    Oeeh super leuk! Ik zou ook willen komen, if I can. <3
    oke ik zou het echt vet vinden als jij komt, want ik lees jouw story's en die zijn echt sjfgkskg goed (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IfOnly schreef:
    (...)

    Hoe laat denk je dat je ongeveer hier kunt zijn?
    minimaal 2 uur pas.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    de bus van 10 over 1 haal ik dan nooit, dus dan heb ik pas de bus van 10 over 2, en ben ik rond kwart voor 3 in bergen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)minimaal 2 uur pas.


    Naja jullie krijgen allemaal nog een bericht met informatie en mijn nummer voor als er iemand verdwaald raakt ofzo, dus als je er bent moet je maar smsen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:41 ]

    BEARD schreef:
    (...)
    Da's geen slecht plan HAHA. Er zit bij de Zeeman om de hoek ook een nieuw ijszaakje. Ik liep er elke dag lang op weg naar 't Zoomvliet.


    Ijssalon Emma?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ijssalon Emma?


    Ja, die. Ik ben en blijf trouw aan Crusio <3

    ik kom sowieso wel denk ik, alleen dan wel later...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik waarschuw wel voor één ding: Daag me niet uit om iets te doen, want ik doe het ngo écht ook hoor! Of het nou gillend door de straten rennen is of een heel pak sigaretten oproken, ik doe het serieus. 'Bluf' tegen mij zeggen is geen goed plan, want ik trek je net zo hard mee in je eigen 'idee' :Y)


    Let it come and let it be