• Heeee,

    Ik merk dat er best wel veel mensen uit Bergen op Zoom en omgeving op Q zitten, en ik vroeg me af: Met zijn hoevelen zijn we hier? Als we met genoeg zijn kan ik misschien wel een meeting organiseren? Zouden jullie dat willen?

    Geen reacties van 'Ik woon niet in Bergen op Zoom' graag, hou dit topic even overzichtelijk. Danku (A)

    IfOnly
    Uneventful
    BEARD
    Hungergames
    Weheartit
    CountMeIn
    Someday
    Nightcookies
    summerrx

    Wat: (Mini)Meeting
    Waar: Bergen op Zoom
    Wat gaan we doen: Bij de Crusio een ijsje halen en dan de stad in, eventueel iets drinken ergens?
    Wat moet je meenemen: Geld en een goed humeur!
    Wanneer: 17 September 2011, van 13:00 - 17:00 uur.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 8:11 ]

    CountMeIn schreef:
    Ik waarschuw wel voor één ding: Daag me niet uit om iets te doen, want ik doe het ngo écht ook hoor! Of het nou gillend door de straten rennen is of een heel pak sigaretten oproken, ik doe het serieus. 'Bluf' tegen mij zeggen is geen goed plan, want ik trek je net zo hard mee in je eigen 'idee' :Y)
    HAHA voor de crusio staan van die waterstralen, die in van die boogjes gaan spuiten, wil je daaronder gaan staan?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet nog kijken of ik kan komen trouwens, want als dat zo is moet ik om kwart voor 4 / half 4 wel weer weg, sinds ik van mijn ouders wel om half 5 thuis moet zijn, sinds we ook gaan eten en ik dan altijd moet helpen. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NIAM schreef:
    (...)HAHA voor de crusio staan van die waterstralen, die in van die boogjes gaan spuiten, wil je daaronder gaan staan?

    Is goed, maar dan ga jij mee. :'D


    Let it come and let it be

    NIAM schreef:
    (...)HAHA voor de crusio staan van die waterstralen, die in van die boogjes gaan spuiten, wil je daaronder gaan staan?


    Ahnee, alsjeblieft niet. Lol. Een meisje uit mijn klas deed dat ooit eens en al die mensen keken haar aan alsof ze een malloot was. Ik schaamde me gewoon voor haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    CountMeIn schreef:
    Ik waarschuw wel voor één ding: Daag me niet uit om iets te doen, want ik doe het ngo écht ook hoor! Of het nou gillend door de straten rennen is of een heel pak sigaretten oproken, ik doe het serieus. 'Bluf' tegen mij zeggen is geen goed plan, want ik trek je net zo hard mee in je eigen 'idee' :Y)


    Dan zal ik je nu eens iets vertellen wat niemand weet, behalve de mensen die er waren. Ik was op een reggae-meeting, en mijn ukelele is mijn alles. Iemand daagde me uit mijn FUCKING DURE UKELELE TE SCHILDEREN. Ik ben een goede schilder, daar niet van, maar ik deed het. Ik heb onderhand een nieuwe. Moet ik 'm meenemen? XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)

    Dan zal ik je nu eens iets vertellen wat niemand weet, behalve de mensen die er waren. Ik was op een reggae-meeting, en mijn ukelele is mijn alles. Iemand daagde me uit mijn FUCKING DURE UKELELE TE SCHILDEREN. Ik ben een goede schilder, daar niet van, maar ik deed het. Ik heb onderhand een nieuwe. Moet ik 'm meenemen? XD

    JAAAAAA :9~:9~:9~
    Hung daagde me eerst uit de gehele meeting met konijnenoortjes rond te lopen, I also did it :3

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Is goed, maar dan ga jij mee. :'D
    HAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn nicht Kubra is 15 en zit in de derde, dus ik denk niet dat ze in je klas zat.. maar het kan wel iemand zijn die ik ken, ach ja... Maar ik heb er echt nu al zin in. Maar ik ga mezelf niet voorschut zetten in de stad... daar wonen er teveel bekenden...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Mijn nicht Kubra is 15 en zit in de derde, dus ik denk niet dat ze in je klas zat.. maar het kan wel iemand zijn die ik ken, ach ja... Maar ik heb er echt nu al zin in. Maar ik ga mezelf niet voorschut zetten in de stad... daar wonen er teveel bekenden...

    Oh, ik dacht al, want ze lijkt er ECHT heel erg op. XD

    I agree. Ik ken veul te veul mensen, en als we bij de Crusio zijn, weet ik zeker dat ik m'n ex tegen kom. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    jup ik ga ook niks voorschuts doen, want ik ken ook veel mensen daar.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    welke school zit iedereen hier?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Koning Willen II College in Tilburg FTW _O_


    Let it come and let it be

    BEARD schreef:
    (...)
    Oh, ik dacht al, want ze lijkt er ECHT heel erg op. XD

    I agree. Ik ken veul te veul mensen, en als we bij de Crusio zijn, weet ik zeker dat ik m'n ex tegen kom. .__.


    Hahah oké, en ja ik vind dat we dan maar naar die Emma salon moeten gaan .. of blowen. Hmm nee laat maar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rsg rijks, boz. ;D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zat op Zoomvliet Studio, ga binnenkort naar 't Markiezaat. c:

    Trouwens. Add me op msn. I'm fuckin' bored.

    Technicolourfaggot@hotmail.com. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)