• Heeee,

    Ik merk dat er best wel veel mensen uit Bergen op Zoom en omgeving op Q zitten, en ik vroeg me af: Met zijn hoevelen zijn we hier? Als we met genoeg zijn kan ik misschien wel een meeting organiseren? Zouden jullie dat willen?

    Geen reacties van 'Ik woon niet in Bergen op Zoom' graag, hou dit topic even overzichtelijk. Danku (A)

    IfOnly
    Uneventful
    BEARD
    Hungergames
    Weheartit
    CountMeIn
    Someday
    Nightcookies
    summerrx

    Wat: (Mini)Meeting
    Waar: Bergen op Zoom
    Wat gaan we doen: Bij de Crusio een ijsje halen en dan de stad in, eventueel iets drinken ergens?
    Wat moet je meenemen: Geld en een goed humeur!
    Wanneer: 17 September 2011, van 13:00 - 17:00 uur.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 8:11 ]

    Weetje die lijst faalt, want de helft kan niet komen. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Weetje die lijst faalt, want de helft kan niet komen. ):

    Tsjaa
    en als het echt op de 17e is kan ik niet komen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Maar het is vandaag de derde? En ik moet zo de stad in? :'D Nu maar hopen dat mijn pa vrijdag naar de stad wil en niet zaterdag...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HEEEEE SCHRIJF 'Weheartit' er ook bij, dat is mijn zusje en ze komt ook. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    we kunnen het ook op koopzondag doen? dan duurt het misschien nog wel even, maar dan hoeven veel mensen ook geen wedstrijd te doen enzo...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    we kunnen het ook op koopzondag doen? dan duurt het misschien nog wel even, maar dan hoeven veel mensen ook geen wedstrijd te doen enzo...


    DAT noem ik pas een idee.
    :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    DAT noem ik pas een idee.
    :'D
    oeh nu voel ik me goed ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OJAAA

    riverdale >>> NIAM
    dus dat kan je weer veranderen (aaa)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:15 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    we kunnen het ook op koopzondag doen? dan duurt het misschien nog wel even, maar dan hoeven veel mensen ook geen wedstrijd te doen enzo...

    Ik heb juist meestal op een zondag een wedstrijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom gaan we eigenlijk naar de Crusio? Want mensjes die op dit moment blut zijn kunnen dan niet mee, en dat is niet leuk...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Waarom gaan we eigenlijk naar de Crusio? Want mensjes die op dit moment blut zijn kunnen dan niet mee, en dat is niet leuk...


    Een ijsje is maar 90 cent hé. Zo duur is dat nou ook weer niet. Als het echt zo is dat iemand dat niet kan betalen wil ik heus wel 90 cent geven aan die persoon. Als het er maar geen 3 / 4 ineens zijn dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maar ik wil eerlijk gezegd niet naar de Crusio man. Slechte herinneringen aan het Gouv. Stelletje achterlijke drugaddicts. Ik ben bang dat ze me herkennen mann. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cinna schreef:
    (...)

    Een ijsje is maar 90 cent hé. Zo duur is dat nou ook weer niet. Als het echt zo is dat iemand dat niet kan betalen wil ik heus wel 90 cent geven aan die persoon. Als het er maar geen 3 / 4 ineens zijn dan.


    haha nee dat bedoel ik niet, want sommige zeggen dat ze op dit moment geen geld hebben en daarom niet kunnen komen. En dat word dan bijna de helft. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kunnen we ook gewoon waterpijp gaan doen in een parkje? Met veel chips en drinken, en snoep enzo? Want dat is ook véél gezelliger omdat ik er als een sukkel uitzie als het op het gebied van ijs uitkomt. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Héé? Crucio is toch een martel spreuk... sws niet goed dat we daar heen gaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.