• made by Raquel und Anke.

    RaquelRaindrop zegt:
    dus wij het hebben over
    RaquelRaindrop zegt:
    toms kontzak x]
    ankemistake zegt:
    JA, Precies want daar zat ik gister in en toen hoorde ik een knal want ik was te zwaar en toen zat ik in zijn stinksok.
    RaquelRaindrop zegt:
    en toen vond je dat niet echt lekker ruiken en ging je weer naar boven klimmne en je nam de verkeerde af slag en toen kwam je perongeluk in zn boxer terecht
    RaquelRaindrop zegt:
    daar ging je ookal weer snel weg
    ankemistake zegt:
    want ik zag een mega wortel
    RaquelRaindrop zegt:
    en je ging in zn dreads hangen zo dat je de sterrren kon tellen ^^
    ankemistake zegt:
    En toen zag ik een sterrenbeeld die heet; AnkelieftRaquel
    ankemistake zegt:
    en toen was tom jaloers, want die kon niet in zijn eigen dreads hangen om sterren te tellen
    RaquelRaindrop zegt:
    en toen kwam raquel op haar mini step aan kakken en ging op toms pet zitten. tom kreeg jeuk en anke zat tom uittelachen omdat tom nu leek op een aap om het nog even erger te maken ging tom een banaan eten waardoor hij nog mer jeuk kreeg
    ankemistake zegt:
    en toen kwam hij erachter dat hij allergisch was voor bananen dus moest hij naar het ziekenhuis
    RaquelRaindrop zegt:
    waar geen plek was en op het dak moest gaan zitten
    ankemistake zegt:
    en toen liep tom weer genezen naar buiten toen sprongen raquel en anke op toms pet en toen moest hij niezen aleen toen snoot hij zijn neus en hingen raquel en anke in de zakdoek
    RaquelRaindrop zegt:
    daar was het heel vies en groen en anke en raquel wouden ook weer snel weg uit de zakdoek
    RaquelRaindrop zegt:
    anke pakte haar spagetti tang uit haar broekzak en schepte ons eruit
    ankemistake zegt:
    En toen gooide anke zichzelf en raquel in Tom’s shirt waar we aan zijn 6pack gingen hangen waardoor tom moest lachen omdat het kietelde.
    RaquelRaindrop zegt:
    toen begon tom zn shirt uit te trekken waar iedereen bij stond en anke en raquel kropen snel in zijn nek anders zouden ze ontdenkt worden
    ankemistake zegt:
    toen kropen we via een dread in zijn oor waar het groen was.
    RaquelRaindrop zegt:
    anke en raquel hadden al genoeg groen gezien en gingen naar de regenboog die boven toms hoofd hing
    ankemistake zegt:
    en nét voor we weg gingen bi tom, gaven we een kusje op zijn neus
    ankemistake zegt:
    end of story. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    xD lol!:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Héle wilde fantasie.


    http://ciinderella-.tumblr.com/